Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Nem írok...

2011.06.23. 21:56 lejudit

 Nem tudok...beteg lettem,de ha túl leszek magamon,írni fogok. Összeszedtem valamit a gyerekektől.
Akik ismernek,tudják többnyire,hogy migrénes vagyok. Éjjel elért ez is,de ilyen erős még soha nem volt,egy percet nem tudtam aludni,vizes törölköző a fejen,térdelés a fürdőben,bőgés...SEMMI nem használt!! Megjött az első osztrák viharom. 
Ilyenkor a legrosszabb egyedül lenni...nem hagyom el magam! Túlélek. 

Akinek esetleg van tippje,hogyan lehet ezt könnyebben átvészelni,szívesen fogadom!
Vikinek üzenem,hogy iszom rendesen folyadékot,tudatosítom,tényleg figyelek rá. :)


 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr683009852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamanta1 2011.06.24. 01:21:12

Na itt vagyok béjbi illetve szamanta2,én is a rajongóid között:)nyugi nem foglak sűrűn zaklatni, csak akartam, hogy tudd hogy már többször eszembe jutottál, és örülök, hogy minden klappol nálad ungefercirka....
a nikknevem csak neked szól, kérlek ne hozz rám szégyent, tudod mit kell tenned....:)
Ja és mondd meg Sanyinak meg Nórinak, hogy puszilom őket!!!!Meg Sanyinak, hogy "balfasz egy szituáció volt..."
puszi neked!!!!!!!!!!!!!!

lejudit 2011.06.24. 12:36:12

@szamanta1: zaklass sűrűn,én nem bánom!! ;) Örültem,hogy írtál!!
Na de hejj,ismered Nóriékat?? Wieso???
Tessék majd hírt adni magadról akár levélben!Már én is emlegettelek ám... :)
Vigyázz magadra! Puszi!!!
süti beállítások módosítása