Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Egy 1/2 szar nap után

2011.06.21. 23:44 lejudit

 Ma némi helyzetjelentéssel szolgálok. Nincs nagy hangulatom,azt hiszem eljött az első holtpont,vagy nem tudom megfogalmazni minek nevezzem.
A jó benne,hogy letelt a két hetes próbaidőm. Tehát maradok.
Kezdem a tegnappal,mert az viszont jól sikerült,találkoztam Timivel és Nórival és beültünk a "szokásos" helyre,megittunk egy bambit,jót beszélgettünk és utána elmentünk enni. Jó kis vicces este volt...Rengeteget nevettünk,melós dolgokról,mindenkinek a saját területe,tud vicces helyzeteket produkálni. De van elég stressz is igaz,lányok?! :D
Nórit tegnap a hotdog-ja mellett megszállták a legyek és nem tudtuk abba hagyni a nevetést! A tányérjainkat rettentő gyorsan elszedték előlünk,gondolták,húzzanak már a fenébe innen. De mi jól éreztük  magunkat!! Így valószínűleg annyira nem vicces,mint akkor nekünk volt. 
Egy két kép a tegnapról: Ő,Nóri!

 
































Timus és Nóri

 Vizibicikli :D

 
A mai nappal folytatom:
A legkellemetlenebb,legkegyetlenebb amit egy gyerek veled megtehet,azt én ma átéltem!!
Soha nem mondtam ilyet ki,nem is gondoltam,de...ma szívem szerint akkora pofont adtam volna egy 5 éves gyereknek,hogy a saját anyja nem ismerne rá!!
Ne értsetek félre,nem ment el a kedvem,továbbra is imádni fogom őket,de ma valamit nagyon megdöntött bennem.
Estefelé,vacsora után nagy ordításra leszaladtam a csúszdához,ahova érkeznek a gyerekek a nagy csúszás után. Egymásra feküdtek egy hatalmas kupacban vagy hatan. A magam módján,szépen finoman,rendet teremtettem,de egy gyerek,egy 5 éves gyerek(fiú),csak feküdt ott,azt hittem először elaludt,vagy nem is tudom mit hittem. Kurva (bocsánat)mérges vagyok rá!! Elkezdtem ébresztgetni,nem reagált,mozdulatlanul feküdt tovább. A többiek néma csendben...nem nevettek. Láttam,hogy lélegzik,még mindig azt hittem alszik. Megemeltem a kezét,leesett,nem reagált semmire. Felemeltem a térde alatt és fogtam a lapockájánál...elernyedt a gyerek a kezemben!!! Lógott keze,lába....Előttem leforgott az életem,az elsősegély,hogy higgadtan mihez is kezdhetnék. Mögöttem két szülő,akik utánam rohantak. Ordítva kérdeztem meg a többiektől,hogy mi történt,mit csináltak?!?!? Erre a kis szardarab,idióta,töketlen,porbafingó hülyegyerek kiugrott a kezemből és nevetett! Megrántottam a vállánál fogva és ami kijött a számon magyarul,azt nem írnám le. Valószínű,ha ezt németül sütöm el(ami náluk nem létezik) akkor nem kell tovább ott dolgoznom! De a tudomására hoztam,immáron könnyekkel kicsordulva az arcomon,hogy ez kurvára nem vicces és nem is volt az. NEM AZ ÉN GYEREKEM,NEM SAJÁTOM,de ezt az érzést senkinek nem kívánom,aki gyerekekkel foglalkozik!! Vagy legalábbis aki a fél szívét legalább odaadná valaki más gyerekéért is...
Én ott térdeltem tovább,mikor a gyerek már elszaladt,nem tudom megfogalmazni mit éreztem,haragot vagy dühöt,vagy gyengeséget....de szívem szerint agyonütöttem volna hólapáttal.(persze nem).
A két szülő,aranyos volt,odajöttek,megsimogatták a hátam,és annyit mondtak: Respect!
Egyetértettek,hogy nem egy vicces dolgot éltem át és mondták,hogy ez nagyon durva volt tőle...letöröltem az arcom és felvettem a mosolyt és visszamentem.
Egy szó itt a legfontosabb: Verantwortung!!!!=felelősség
Itt nem a vészmadárkodásról akart szólni a dolog,csak arról,hogy egy gyenge szar vagyok és igen,ilyenre is képesek a gyerekek!!De nekem meg tiszteletem a kreativitásuk előtt még mindig! Ez kemény tréfa volt!

Na ennek szellemében,gondoltam,hogy egyedül,ha nem más lazítok egyet a George-ba egy bambi mellett,de közben Bandink megérkezett(tegnap hajnalban) és 9kor találkoztunk a Hotel előtt. Beültünk utána csatlakozott Timi és Józsi is! Beszélgettünk egy kicsit,de mindenki korán kel holnap,vagyis már ma. Bandi nagyon fáradt volt,nem sokat aludt,nem volt olyan szokásos jókedve...de remélem hamarosan túl lesz a kezdeti nehézségeken,mert ugye semmi nem könnyű elsőre és akkor visszakapom őt,a szokásos módon! Kevés mosoly,némi izgalom,fáradtság látszott az arcán. Szorít mindenki,jó lesz! :)
Remélem majd tudósíthatok az ő munkásságáról is!! 
A minap olvastam a linzi blogon: "FOLYTATJUK!" -akkor szerintem nem tudtam,hogy valós lesz-e vagy sem. De most kicsit másképp,most nem "csak" duhajkodás,habzsidőzsi lesz az életünk. Dolgozni is kell!
Egyre többen mondjátok a látogatást,hiszem,ha látom!! Akit biztosra tudok,hogy jönni fog,az Csabi lesz és tesómék,Gizi meg váratlan bejelenti egyszer apukájával ;)!! Csabi már erősen szervezi a kiutat másokkal,egy kis Olaszország-dolomitokkal fűszerezve,mászással,kirándulással! :) Remélem is,hogy jössz Barátom,akkor újra kitehetem a gyerekkori fotódat a blogra!
Ezt itt: http://sutturuttu.blog.hu/2009/02/08/csabikusz_linzben
:D:D:D 
Sosem hittem volna Csabiról,hogy az egyik legjobb barátomat találom meg benne...ritka jó srác!!! Tudom,hogy ő van és kész! Ilyet sem írtam volna le korábban,de ma ilyen napot élek! Velem gyakran megesik,aki ismer az tudja! :)

Nna lefekszem,mert olyat is leírok,amit nem kellene :D

Köszönöm Simone,Zsuzsa,Monyómama a leveleket,írni fogok oda is,csak összekapom magam!! ;)
-nna még valami: egy kis statisztika: Átlagosan 64-en látogatjátok a blogot,a rekord 104 volt. Én nem számítok ebbe bele,mert adminként megnyitom egy párszor.Tetsziiik!! Csak tudnám kik vagytok! :D

Jó éjszakát Mindenkinek!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr633004699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lindike005 2011.06.22. 12:20:50

Fel a fejjel babám!Tudom jól, hogy rajtad nem foghat ki pár ördögfióka!!Eddig is nagyon ügyesen vetted az akadályokat! Szurkolunk ám neked!!
Hazaérkezésed után (ami sajna még nagyon messze van) várunk sok szeretettel!!!
Puszzantás drága Unokahugicám!!

lejudit 2011.06.22. 13:41:10

@Lindike005: Köszi Lindus!
Túlélek mindent! Megígérem.
Ezt úgy írom,ahogy Gyenes Mátyás mondaná: "telméteteten megyek majd a Balatonra,mert Mátát-val és Kornival it teletnék találkozni,meg perte veletek!!" :D Tok-tok puti mindenkinek. (JUTUT)
Ezért Edit ki fog nyúvasztani! :D

frantic 2011.06.23. 20:09:03

Lehet, nem is baj, hogy nem tudod ki jár ide :) Ügyes vagy és kitartás!!

lejudit 2011.06.23. 21:34:21

@frantic: Ha Metallica:Frantic és gyurmaszakkör' akkor tudom ki vagy :D Köszi,aranyos vagy!! ;)
süti beállítások módosítása