Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

...mint a megázott kutyaszar

2011.06.14. 23:45 lejudit

 MA spontán kirándulásra küldtek 16 gyerekkel(2 kolleginával mentünk),2700 m magasság,felvonóval,mormoták és elázott ÉN,gyűlölöm ezt az időjárást. Nincs is kedvem írni... :) Dehogynem.
Na meg elvittem a fényképezőt,de a memokártya a laptopban maradt,mi kell még?! Ahogy Briganyó mondaná: "Bééna!" :D AZ!!
Ma a nevemet is kicikizték ezek a kis piszkok,negyed órát azt hallgattam: haha,Judiiit,komische Name,Judiiit,komische Name! Na aztán jött a bőgés,hogy nem tudok már menni(kiránduláskor),visszakérdeztem: Judit ist komische Name? HEE??? erre bőg mégjobban...hátamra vettem ezt a kis piszkot,úgy vittem tovább,erre elalszik a nyakamban. Én meg ázok tovább szarrá. Azóta nincsen "komische Name". Leszakad a hátam,elég sokáig cipeltem a virgácsait. Tényleg elfáradtak.
Volt elrejtve nekik a Murmi kertben kincsesdoboz,amiket festettünk. Hát nagyon örültek neki!! Én is kaptam Haribót :D Láttunk mormotát,voltunk játszótéren.
Össze-vissza írok,álmos vagyok,most csak ami eszembe jut.
Jah,felvonó!!! Én 5 gyerekkel szálltam be úgy,hogy közben megy a felvonó,szó szerint,fel kellett dobálnom a kölköket.
-Még valami,amit elfelejtettem már korábban: Az osztrák,német,svájci apukák előtt emelem a kalapom!! Ugyanis több apukát látni a gyerekével,babakocsit tolni,illetve játszani,pelenkázni...mint otthon. Kifogás a munka,illetve az időhiány,nekem ez a duma nem kell! De nagyon szép,illetve jó dolog látni őket ahogy a gyerekükkel bánnak!!(nem csak bentre gondolok,hanem az utcán IS!
Tudom,hogy több tényezője is van a dolognak...de működőképes. 
= saját vélemény!

Köszi az érdeklődést mindenkinek(Monyómama,Pofi,Csabikusz,Cz.Laci,Ferikéék,Cicc,Zoli(k),Tumcsi,Csillu,Briganyó,család(Nagyatád -Balatonboglár),Misska,Kuttja,Bandi,Joci,Timus,Búb, Csipi,Gizmó,Viki...sokan itt vagytok,csak lapítotok) Nyugodtan írhatnátok,ezt rajtunk kívül a kuttya nem olvassa! 
Sokan már rutinosak: nem kérdezik na mi újság,mi történt?! - "Tudom,elolvastam!" (ezen jót nevettem,de örülök)
Rakok fel egy két képet,mert lefordulok a székről! A lilakabátos(a giliszta-csiga őrült),a kis srác pedig egész nap a kezemet fogta,ő egy értelmes kis kölök),a többieket nem teszem fel még.



























Murmi:

























Itt a süss fel nap sem segít...

 


 Srác biciklit hajt,közben forog a masina. Féltünk,hogy a kölkök békát fognak a kis tóban...



























Pofi,neked majd egy alkalmasabb pillanatban... "Hosescheiße" o. "Hosenscheiße"
Aki tudja mit jelent,megírhatja!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr572984885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Swegi 2011.06.16. 14:49:57

Helló!
A játékra jelentkeznék.
Egyértelműen a Hosenscheiße a helyes megfejtés.
Jelentését meghagyom másnak.
Ja, segítek neked még egy kicsit. Ezt a feliratot kell keresned!!!
"Kühlschrankmagnet"
Vigyázz magadra és ne legyél "Irigy kutya" Lusti! :D

lejudit 2011.06.16. 23:23:59

@Swegi:Szia!Hát ez így nem ér Dáni...a megfejtés nem a helyesírás volt,hanem a jelentés! :) Tehát "még" nem nyertél "Kühlschrankmagnet"-et. :D
Egyébként még nem láttam hűtőmágnest sehol,lehet nincs is...akkor mi a teendő?!
ui.: Nem leszek irigy kutya,megígértem!!ÉN tartom a szavam.
Vigyázz magadra te is! Lusti aus Tirol :D

VP. 2011.06.19. 21:36:48

a google fordító azt mondja: shit nadrág... bizonyára az is.

...

Marci beférne ezekre a spontán kirándulásokra, nem? elvihetem? :)

lejudit 2011.06.19. 22:23:23

@VP.: Hosenscheiße="szaros",amit otthon néha mondanak: a kis szaros!! :D
De látom a próbálkozást!
Marci bárhova beférne!! Akár egy kézi poggyászba is akár! ;)Naná,hogy jöhet! Hú,hiányzik a kis huncutsága Kaposvárról.
Add át neki kérlek,hogy nincs elfelejtve és sokat gondolok rá!
süti beállítások módosítása