Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Programok,kölykök...szeretem

2011.06.12. 20:22 lejudit

 Először is azzal kezdeném,hogy leszögezték a gyerekklubban nincs fotózás!! Tehát onnan sajnos nem tudok képeket hozni nektek. Higyjétek el én sajnálom a legjobban,mert klassz dolgok vannak/zajlanak odabent. De talán elég lesz a szavam is igazolásként.
-Még mindig nem tudom megszokni,hogy felhők és hegyek vesznek körül,amikor munkába indulok,ma láttam tehénkét is,szombaton tutti elmegyek valamerre...csak ne essen az eső már. 
Nagyjából leírom milyen programokra számíthatunk hetente. Ez mindig változik,de nagyjából a felállás ez lesz:
Minden vasárnap együtt játszás,móka a gyerekekkel,mint ma. Ez magában foglalja a csúszdázást,a mászást, a barkácsprogramot,az ebédet,vacsorát,a mozit...stb.
Hétfőn holnap a "színházban" összegyűlnek a szülők a kölkeikkel és program tájékoztatás lesz,amiben sajnos nekem is beszédet kell mondanom,enyém lesz a pénteki nap beszámolója. Hogy én mennyire utálom a szereplésnek ezt a fajta módját!! Mikrofon sem erősségem,de munkamegosztás van. Be is kell mutatkozni,ki vagyok,hány éves mi fenét keresek én ott.
Lábaim már összeszorítva,fogcsikorgatás,gombóc a gyomorban,teljes bekakkantás' a részemről. áááááá féélek.
Hétfő: nagy általánosságban írok,mert képtelenség megjegyezni ezt a sok progit...
ismerkedés,játékok aztán valahova kirándulni megyek kollégámmal meg a gyerekekkel. Kb. déltől. du. 4ig leszünk ott. De én azért viszek fényképezőt,sumákolok majd,egy letolást megér,nem?! :) Majd azt mondom,nem értettem,hogy nem szabad :D
Minden héten azt hiszem 3szor van kirándulás,kétszer csak a kölkökkel,egyszer pedig családostul. Szerdán megyünk Murmi-show(mormota nézőbe),ahol van valami tó is és ennyit tudok,hogy jó lesz! Aztán lesz mindennap kétszer barkácsolás,amiket előkészítettünk. Továbbá varázslóiskola,vagy minek hívják,ahol a gyerekek(én is) trükköket tanulunk és majd ebből "vizsgáznak a lurkók,egy bizonyos oklevéllel a végén.
Kétszer vagy háromszor lesz gyerekshow,ahol mindenféle fricc zenére kell táncikálni,amik elmondanám,nagyon szórakoztatóak!! Ami most a fejemben van az a, Everybody was Kungfu fighting uhhhh haaahhh :D 
Aki nem ismerné a Kungfu Pandát annak itt van a videó: <nem röhögni...nagyon> :D



Akkor van még a Fliegerlied,az Anton aus Tirol(hála a magasságosnak ez is megszólalt),valami Monster dal,meg smiley dala...a wakawaka, a Maja a méhecske,a Balu kapitány és sorolhatnám,az eszeveszett hülyeségeket,amikre táncizni kell :D Remélem soha nem kerül fel sehova...

NA akkor végülis egy nap kimaradt,de nem volt érdemes blogot indítani a tegnapért,mert táncokat próbáltunk reggel 8tól,délig. Elvileg a szombat az szabadnap,de most az előkészületek miatt be kellett menni.

Folytatom a mai nappal. Ma 9re mentem és 5kor végeztem, Reggel előkészültünk,kipakoltuk a játékokat,kis takarítás és már tolongtak az ajtó előtt a gyerkőcök. Féltem,hogy úgy járok,mint próbanapkor,hogy elmenekülnek előlem az első fél órában a gyerekek. De NEM! :) Nagyon édesek voltak...nekem is keeell egy :D :D
A korosztály vegyes,el van osztva nagyjából ki,mikor,kivel foglalkozik. Volt 5 hónapos tökös is és volt idősebb is.Kb.30 gyerkőc,vagy kicsivel több,nem tudom pontosan.Na most,nekem van egy kis kedvencem a Livio,aki 5 hónapos és a pelusozáskor jót nevetgéltünk.Alig találtam a pelenkaméretét,saccoltam,mert a fiók tele van,minden mérettel. Nagy bohóc,de szegény értené,miért nevetek rajta állandóan,ugyanis nem nagyon tud mászni(vagy nem akar),de úgy közlekedik,hogy leteszed hason a földre és elkezdi dobálni magát,mint egy FÓKA! Megemelkedik~dob egyet magán és húzza magát a földön. Bárhova elközlekedik,de iszonyat vicces kissrác! Akkor van egy másik: Konstantin,ő kb. 5-6 hónapos,aki sumák módon mászik,elfordulsz és már nem tudod hol van. Beoson minden alá,mellé...ma a színházból szedtem ki,ugyanis úgy oda söpört,hogy alig tudtam meg fogni a kis versenygilisztát. Ma a szájából egy építődarabot is kiszedtem,hú na tőle félek kicsit,mert mindent megenne...
Van egy kissrác még,akit amikor otthagytak sírt Mami és Papi után,felajánlottam neki,hogy csúszdázok vele egyet és már úgy elrepül majd az idő,hogy meg is érkeznek érte. Elfogadott,sőt még a mászóhálóslabirintusosba is belemásztam,nna nem volt egyszerű. Ugyanis alig fértem bele,kicsit aggódtam is,hogy jövök ki,de ha befértem,akkor csak ki is tudok jönni. :) Itt vagyok,nem hívták a tűzoltókat,hogy beszorult egy Kinderbetreuerin.
Aztán közben összecimbizett másokkal is (Levi),de nem téveszthettem szem elől ugyanis a mászóhálosizéban' állandóan kopogott,hogy nézzem meg milyen magasan van. Na amikor anyuka jött,az egyik munkatársam akarta odaadni...nem engedte. Anyuka azt mondta ő egy valakit kiválasztott és ez én vagyok. Úgyhogy Levi az én kölköm lett.
Akkor van még Yuna-aki egy szörnyeteg! "Két kézzel fogd a babakocsit!"-"Ez úgy nem jó..." Nem a fenét,nem,mindjárt a fejedbe húzom a babakocsival együtt! :D Vessetek meg,de utálom az ilyen kis hölgyeket,akik már most nem tudják,hol a helyük! Ebédnél tekintélyt szereztem nála: "Addig nem kapsz ebédet,míg nem ülsz le!" "Addig nem kapsz fagyit,míg nem etted meg!" Na azért...megy ez...:D Nem vagyok híve a gyerekszadizmusnak,de nem szeretem a kis koravén "gyerekeket",akiken látszik anya és apa felszínes,felettedállok' stílusa.
Egy gyerek maradjon gyerek,amíg lehet,legyen koszos a nadrágja,egye meg a koszt,ha a kezébe kerül,bőgjön ha elesik és nevessen felhőtlenül,ha teheti. 
Na elszállt velem a gondolat megint. Volt ma még arcfestés is,mindenféle pillangó kisasszonyok,szörnyek kerültek elő a teremben. Aranyosak lettek! 
Ma csináltunk még kéznyomat falat is,ahol egy nagy papíron,a gyerekek és a mi kezeink látszanak. Belenyomtuk egy nagy festék placsniba a tenyerünk és nyomtuk a falra. Mindenki aláírta a nevét,ez is olyan ismerkedős játék volt.

Nem tudom,mit akartam még...hja igen! Nem tudok még fotózni,mert szakad az eső,még mindig,de már vettem elemeket. A szobámról töltök fel egy fotót,mert nem tudom,de mindenki ezt kérdezgeti. 

Ez a szobám,rendet nem kell tenni gondolatban!! ;)

https://m.blog.hu/he/hegyikecske/image/szoba1_.jpg

Azt hiszem ma ennyi sikeredett! Mindig elfelejtek valamit,nem lehet mindent. Lefekvéskor jutnak eszembe dolgok.
 
Bis später!



 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr962978642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicaamica 2011.06.13. 11:26:11

Hűha....elég jó sok dolgod van ezekkel a gyerkőcökkel,le a kalappal:)Mintha a sajátod lennének!
Örülök,hogy élvezed a melót,maradjon is így:)
pussziiiiii

lejudit 2011.06.13. 21:46:01

@cicaamica: Köszi Cicc! Segíthetnél a tiroli nyelvjárásban...némelyik borzalmas :D Puszillak Cicc,adj hírt te is magadról,meg csopitársakról!!;)

cicaamica 2011.06.14. 16:45:50

@lejudit: Szia!
Sok minden nincsen mostanában. Jót nyaraltunk a Balcsin,csak kevés volt,Én pénteken szóbelizem a sportsuliban, szombattól meg szülinap ünneplések lesznek,már nagyon várom. Következő héttől meg ismét kezdődik a szokásos meló, edzés szitu, Nándikám VB felkészülése....majd a hétvégéken próbálunk ellógni kicsit kikapcsolódni. Én ettől a pár naptól csak fáradtabb lettem...túl kéne lendülni ezen!Vigyázz magadra,sok pussziiii
süti beállítások módosítása