Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Spííílli...

2011.07.02. 00:32 lejudit

  Ez a szó hangzik el általában a svájci gyerekek szájából: spííllii :D Menjünk játszani!
Volt egy nap,amikor egész nap ezt hajtogattam. Kata amikor már ki volt a mindenünk a nappal,mondta: "Spílli mi??!! Lesz spíílli mindjárt." :D
-Túl vagyunk az első letolásunkon is,ugyanis nem beszélhetünk magyarul egymással. Szemétségnek tartjuk,ugyanis amikor ők a tiroli szutyijukkal beszélnek egymással,abból meg mi nem értünk egy mukkot sem. Na,nem háborgok,valahol igazuk van,de munka időn kívül had' döntsem el én,milyen nyelven szeretnék beszélni. -ezt most nem ecsetelném tovább.

Na akkor legyen "spíílli" itt is. Kicsit most talán kedvezek a kis gyerekes anyukák körében,meg a "nagy" gyerekeknél,amilyen én is vagyok.
A kedvenc játékom a Playmais lett. Először beböknék egy leírást róla:

PlayMais natúr kukorica kreatív építőjátékok világában!

Egy csodálatos kapocs a természet és fantázia között: PlayMais a természetes építőjáték kukoricából!

A PlayMais egyszerű használata minden gyermek számára garantálja a sikerélményt! A szinte végtelen formázási lehetőségének köszönhetően a fantáziának és a szórakozásnak semmi sem szab határt! Csak nedvesítsd meg a PlayMais rudacskákat egy szivacskendő segítségével, és egyszerűen illeszd őket össze - más ragasztóra nincs szükséged, így máris kezdődhet a szórakozás! A PlayMais-t különböző alakúra formázhatod, de akár vághatod is! Hozzátapad a papírlaphoz, kartonhoz vagy az üveglaphoz, de még a cseréphez is! A kocsikerék tengelyét hurkapálca segítségével készítheted el, a mozgatáshoz használj fonalat!

 

 

  • 100% natúr termék
  • alapanyagai a kukoricadara és a víz
  • az építőelemek vidám színét a természetes alapanyagokból készült élelmiszerszínezékek adják
  • biológiailag 100%-ban lebomlik
  • nem tartalmaz az egészségre káros anyagokat

 Nem röhögni! :D
Na leegyszerűsítve: Bizonyára ettetek már életetekben "pufit". Vagy,ahogy a Titi (idősebbik keresztlányom) mondta: (Most lett elsőáldozó) és kérdezi tőlem:
-Juca,az elsőáldozásnál az ostya,neked is olyan volt,mint a pufi? :D

Tudjátok,olyan "omlósz",puff egy pofon Bendegúznak! :D

Na egyik délután a gyerekekkel van egy ilyen Playmais szórakozás. Az kezd vicces lenni,amikor a gyerekek a kis nedves kendő helyett elkezdik "nyálazni" a kukorica darabokat.-Aztán elkezdi megenni,kezd lila,zöld,kék,piros lenni a nyelvük,szájuk,foguk.
Hóhó,ez a kis szar mindenre ragad,még Rád is! Na én okos fejemmel kitaláltam,hogy megviccelek egy kis kölköt. Benedvesítettem(NEM nyállal!) és ráragasztottam a homloka közepére. Én kis buta...megtámadtak!! Szemüveg volt rajtam,tele volt a fejem pufival,aztán a kezem,aztán a fenekem,aztán a hátam,az utóbbi kettőről leállítottam őket ugyanis megfogja a nadrágot. :) Én is elvoltam. A munkatársaim kicsit szörnyűlködtek először,aztán kinevettek. Kit érdekel?! Sosem foglalkoztam azzal,hogy hülyének néznek-e vagy sem. :D Különben is ez nálunk családi vonás,szeretünk hülyét csinálni magunkból. (néha kicsit máshogy sül el ugye,de igen,na ez most mindegy) 
A szemüvegem tisztaságát nem kell nézni...

 

 Kölkök:

 Volt a héten még egy nagyon kedves kis barátom Lucan,nna őt azt hiszem megszerettem,ő azt mondta rám,úgy nézek ki,mint egy kedves egér. Ez azt hiszem bók volt. :) Imádtam elmenni vele pelus cserére,mert tutti hangosan nevettünk mind a ketten. Ő azon nevetett,hogy nevetek én meg azon,ahogy ő. Tudjátok,ez olyan ördögi kör. Sajnos aztán belázasodott és nem találkoztunk többet. Sajnálom...
































Aztán volt még egy 4,5 hónapos kislány is Louisa,akit anyukája beadott egy órára,nagyon tündéri kislány volt,aranyos szülőkkel. Először picit sírt,aztán megtaláltuk a megfelelő helyzetet. Bal kézzel,bal válla fölött a füle mellett benyúl,hasánál megtámasztani,jobb kézzel két lába között tartani. :) Tud nézegelődni,lábai szabadon,letelt az egy óra anyuka jött érte megkérdezte minden rendben volt-e?! Mondtam,hogy minden rendben volt,elköszöntünk stb...
Ezután amikor visszamentem,szem és fültanúja voltam,ahogyan éppen kifigurázik két kollegám. (fintorogva:"minden rendben volt...") nem mondom el,hogyan esett ez,utána két vörösödő arc,elmentem mellettük. Kicsit eszembe jutott a kinti aupairkedésem is,furcsa érzésem volt. Néha nem tudjuk Katával eldönteni,hogy néha kétszínűek-e vagy szimplán irigyek,vagy jófejek. Mert amikor megmondanád a magadét,mert hogy nem hagyod magad,beilleszkedsz stb. akkor újra bájmosoly és türelmesek és minden rendben. Nehéz helyzet ez,de megmondom őszintén nem érdekel,csinálom a dolgom. De rosszul esik.

Kis korábbi esemény:
Első "Gyerekpartink" Katával.
A nap kalandosan kezdődött mondhatni szarul. :D Katának megvolt az első (frühdienst-je,ő nyitotta a gyerekklubbot) Lent a konyhában az egyik munkatársunk megengedte a melegentartóba a vizet,gondolta majd Kata elzárja,mert ott ténykedik. Kata közben elment onnan,a víz csak folyt....majd elárasztotta a konyhát. :D Próbálták kicsit rákenni,de nem hagyta magát.
Ezután jöttem én,hogy elmegyek az ebédért,minden rendben volt,elhoztam amit el kellett. Valami spenótos cucc,meg steak. Öööö,utólag kiderült a steak nem hozzánk tartozott...:D tehát kis bónuszt is elhoztam a konyháról. 
Ezután elkenődtünk kicsit Katával,gondoltuk ennél szarabb már ugye nem jöhet,majd jól összebalfaszkodjuk a gyerekpartit is és akkor jó világ lesz.
Előtte nap,begyakoroltuk a táncainkat,sokat nevettünk,mert nagyon viccesek. Hát valami figyelemfelkeltő dolgot kellett/vártak az elején tőlünk,valami hangulatot kellett teremteni,nem csak rögtön nekiállni táncolni a gyerekekkel.
-Nem vagytok fáradtak???
-NEEEM!!! \o/
-Kata, én nem hallottam semmit!! -Én sem.
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! \o/
-Ki szeret táncolni??
-ÉÉN! \o/
-...ez nagyon halk volt!!
-ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN!! \o/


Na valami ilyesmit képzeljetek el. Ezután jöttek a táncok és a játékok a színpadon.
Volt állatpantomim,akkor még volt Paul,a csacsi játék is. Ez úgy néz ki,hogy én vagyok Paul. A csacsi. Fejemen álarc,seggemen céltábla,gyerekeknél pedig farkincák. :D
A szamár,hasonlít kicsit Fülesre a Micimackóból,aki mindig elhagyja a farkát. Paul is ilyen kis hülye,ezért segíteni kell a gyerekeknek visszaragasztani a farkát. De Paul igen félénk és ijedős,ezért kergetik a gyerekek körbe-körbe! :D fantasztikus...ők élvezik,én kevésbé.:D

Na szóval ilyenek.Nagyon ügyesek voltunk,azt mondták szuper volt a szülők visszajelzése nagyon pozitív volt. A végén az utolsó táncnál a szülők fent voltak velünk a színpadon és a gyerekeikkel és velünk táncoltak. Nagy tapsot kaptunk a végén. Bohóc fizetsége,mindig ez-szóval nagy elégedetten hagytuk ott azt az igen pocsékul induló napunkat! 


A szamár rokona a ló is,ezért muszáj elmesélnem,Bandinkat megtámadták futás közben a lovak. Persze mint kiderült zenét hallgatott,így nem észlelt semmit abból,hogy a lovak elkezdtek utána futni. Egyszer csak nagy lódobogásra lett figyelmes,hátranézett 4 méterre lovak(szakadok a röhögéstől) és ahogy ismerem,kikerekedtek a szemei...FUTÁÁÁS :D
Amikor Bandi ezt nekem elmesélte majdnem guggolva nevettem az utcán,szinte láttam magam előtt!! :D Normális esetben az ember megáll ilyenkor(mert a lovak felveszik a tempódat),de ahogy a mi Bandink a sprintelést választotta,hozzáteszem valószínű én is szaladni próbáltam volna. áááá de megnéztem volna ezt!! Ahogy Marika néni is mondta: állati ez a család,mert Józsit meg Skóciában fényképezés közben a tehenek kergették meg! :D:D

Továbbá új hír még,hogy Kata túl van élete első smiley táncán. Szegény lány,előtte egy perccel jelentették be neki,hogy öltöznie kell. Most ÉN röhöghettem végig az egészet,mert felmentést élveztem most a smiley alól,mert kis baba volt a kezemben. Szakadtam a röhögéstől... :D Hozzá kell tenni,baromi meleg ez a gúnya és fél órát,negyed órát ebben táncikálni,nem olyan felemelő érzés,de vicces!! (először) :D
Íme az öltözék hozzá: Ezt a próbanapomon viseltem,amikor kijöttem,Kata ezt megúszta,de most nem!! háháháháh

 

 

























Más:
Egyik nap történt egy vicces beszélgetésem az utcai munkásokkal.Hozzáteszem,mióta kint vagyok,akkor kezdték meg az alapzat(vagy hogy nevezik) kiásását valami háznak. Hamarosan elkészül!! Már a tetején dolgoznak,itt szokás,hogy mindenki köszön mindenkinek jóformán. Kezemben telefon.
Egyszer megszólal a fickó:- Mindig az SMS! Már megint smst ír... :D
Válaszoltam,mert vicces volt: te is szeretnél egyet? Most küldöm!! :D Nevettünk egyet,aztán jó munkát kívánt!

 Elkészültek a fotók is,a csapatunkról,de ezekről Kata hiányzik még sajnos,de majd el kell mennie fotózkodni.

 

Mesélek most még egy két játékról,ami nekem nagyon tetszik és hátha otthon valakinek jól jön ajándékozni vagy otthonra!
Az egyik játék: Der schwarze Pirat














A lényege,hogy vannak szigetek,gyűjtögetni kell rá a kincseket,majd mindenkinek van egy saját hajója amivel a szigetekhez kell jutni és akkor bezsebeled onnan a kincseket,de van egy kalóz hajó is,amivel a másik alá lehet tenni,hogy ne jusson a sziget közelébe. A hajókat egy kis pumpaszerűség segítségével lehet irányítani,vagy összejön ugye vagy nem,de nagyon izgalmas. A végén az nyer,akinek a legtöbb kincse van. :)
 
Találtam még egy nagyon kis kedves játékot fából! Nagyon ötletesnek találtam kicsiknek!
A játék neve: Tier auf Tier -állatpiramis,egy dobókocka van hozzá,semmi más,állatot állatra,szerintem el tudjátok képzelni! De nekem nagyon tetszik! :)



















Aki még több ilyen vagy más játékot szeretne megismerni,annak ajánlom ezt a katalógust:
www.jako-o.de vagy online katalógus: http://jakoo.blaetterkatalog.de/fk11/blaetterkatalog.php?page=1&client=2&lang=1&vks=0

Lange Nacht:
14.07.2011 - 25.08.2011 
 

Donnerstag, 14. Juli, 28. Juli, 11. August und 25. August 2011

 

19.00 – 23.00 Uhr im Dorfzentrum von Serfaus

 

Einkaufsnacht bis 22.00 Uhr

 

Erleben Sie eine Lange Nacht im Dorfzentrum von Serfaus mit Straßenmusikanten, Gauklern, Jongleuren und Zauberern. Lassen Sie sich von der Serfauser Gastronomie verwöhnen und kosten Sie die heimischen Spezialitäten und Produkte direkt vom Bauern. Die Serfauser Handwerkskunst und Shopping bis 22.00 Uhr runden die Lange Nacht ab.

 

 

Timiék szóltak,hogy megint "lange nacht" lesz,menjünk ki valamerre a faluban. A lange nacht igazából még nem tudom milyen,mert mire odaérek már pakolnak össze. De ilyen utca zenés,kipakolós,sörpados kiülősdi,nézegelődősdi. 
Bandi eljött elém,amikor végeztem a melóval,utána megmutattam neki,hol lakom én,aztán elmentünk Józsiékhoz,ahol találkoztunk a többiekkel.(Nóri,Sanyi,Imi,Bandi,Timi,Józsi)
A welcome drinket megittuk,bár én már nem emlékszem mit ittam,csajok tudják. Fiúk egy-egy sört aztán útra keltünk. Valami kiülős helyen kötöttünk ki,de nem tudom ennek a nevét. Véletlen alakult úgy,hogy Nóriéknak,Sanyiéknak egy ismerőse(barátja) ott ült egyedül Peti,(ha jól emlékszem Zalaegerszegről jött és ő is hajón dolgozott egykor) és mi is csatlakoztunk. Féltem,hogy fázni fogok,mert nem számítottam rá,hogy kint leszünk,de itt volt valami melegítős lámpaszerű dolog,ami adott egy kis meleget. Én azért már utána fáztam... huh de ne tudjátok meg nagyon vicces volt Nóri vőlegénye és Imi is,sokat nevettünk. Hihetetlen jól tudnak kifigurázni embereket,történteket,én nem tudtam először kikről van szó,de később amikor átmentünk Noldiba,akkor ráismertem az emberkére :D:D
A kiülős helyen emlegetve lett a pálinka,jött is valami barackos az asztalhoz,én a radleremet nyalogattam,azt hiszem elfelejtettem inni...valahogy nem ment most! :P
Nóri,Sanyi



 Sanyi,Peti

 
Timitől még várom a fotókat,majd utólagosan kiegészítem. (nem fogok valószínűleg naponta írni,nem is tudok mit,meg lusta is vagyok hozzá,de majd mindig pótolom) :) 

Kérem a képeket Timiii! :D

 Bandi-vizibicikli


 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr623031657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lindike005 2011.07.06. 21:13:44

Na jó Juca...oké, hogy nem írsz minden nap, de ez már sok....olvasni akarom az írásaidat!!!Kérlek írj!!!pussz

lejudit 2011.07.06. 21:35:44

Írni fogok...de lusta vagyok. :) Anyagot gyűjtök!!puszi
süti beállítások módosítása