Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Fotózás,Fliegerlied,látogatás

2011.06.10. 20:48 lejudit

 Tegnap este voltam Benyes Bandi tesójáéknál(Józsi és Timi). Sokat beszélgettünk,nagyon-nagyon aranyosak!! Jó,hogy itt vannak,ad egy nagy biztonságérzetet...Bandi mindenki vár már,hogy ki gyere! :)
Tegnap Timitől kaptam egy osztrák telefonkártyát,meg egy kölcsön telefont,olcsóbb tarifával beszélhetek haza,mintha otthon lennék. (4 cent Mo.-i vezetékesre és 15 cent mobilra).
Ha eljutok egyszer boltba,meg postára,feltöltöm,csak ne esne az eső állandóan.
A mai nap megint fúrás-faragás a gyerekklubban,de már nem is emlékszem mit csináltunk. Ma halál,élet között lebegtem,majdnem elaludtam...de nem hagytak,mert betoppant egy fotós srác,aki elkezdte kattogtatni a hülye gépét és bájvigyorogni kellett. Csinált közös fotókat,úgy,hogy hatan a lányokkal lefeküdtünk a földre és összeért a fejünk,a srác meg létráról fotózott,aztán jött a csúszda amin együtt lecsúsztunk és úgy sumákolt. Ezután jött a külön külön pózolás. Én rohadtul nem szeretem...nehéz dolga volt,mert mindenhova néztem csak oda nem,ahova kellett volna.  A lányok megoldották a vigyoromat,ugyanis a fotós mögött a két csajszi felhúzta a pólóját a fejére és nevettettek. Képzelhetitek,milyen fotó lesz rólam majd kirakva a falra... :D
Ezután mindenki kapott nagy puzzle alakú fa képkereteket és azt kellett kipingálni,a saját stílusodra,na ezek a puzzle keretek össze lesznek rakva és azokban lesznek ezek a fotók.
Fantasztikus!
Ja,ebéd,nem saláták vannak,kecske nem leszek!! Ma steaket ettem,olyat,amilyet Párizsban Szabolcs! A fene sem akarta megenni,de éhes voltam... de ez is szorult félúton,már óvatosabb voltam! De sajnos bor nem járt hozzá. :) 
Timi mesélte,hogy aki idejön,mindenkit elér egy bizonyos hasmencis (Gizi szleng) kór,de ha túl vagy egyszer rajta,utána nem lesz vész. Furi,de azt mondták ezen mindenki átesik többnyire. 
Na visszakanyarodok... a fotózkodás után,jött a tánci-tánci',amit annyira szeretek. Elkezdtük megtanulgatni a gyerek show-hoz a táncokat. Mivel kezdődik??? NA mivel??
Mondom,mivel kezdődik???? A Fliegerlieddel :D Nekem nem tudom,hogy a homlokomra írták e, vagy csak simán kerget a hülyeség,de köpni,nyelni nem tudtam,amikor meghallottam! Első gondolatom Dáni és Bátri Zsófi volt,hogy ők tutti visítva nevettek volna ki,amikor ott kalimpáltam a színpadon,hogy "Flieg,flieg,flieg,wie ein Flieger..." :D
Még jó,hogy tegnap tettem ki ide ezt a videót. Anyuka ezt nem kell kommentelni!! Köszike :D
Remélem egyszer készül majd videó,hogy ti is nevethessetek. 
Ma Miriam elmondott mindent,hogy mi,hogy működik itt. Bébi etetés,pelenkázás,altatás,gyerekek adminisztrációja,felügyelet...stb.ennyi papírt...de ez mind a saját érdekünk. 

Na de gyerekshow...itt egy videó,hogy is néz ki egy ilyen.

A következő videót Búbnak(Merse) küldöm,mert azt írta,nincs itt kalandpark,meg ilyesmi:
Akad itt kis ilyen is, kis olyan is:
  
...és az utolsó videó,amit csinálok majd valójában:

Na,eddig nem tűnik olyan unalmasnak! :) Szeretem a kölköket...

Ma tudtam meg,hogy a gyerekekkel sokat leszünk jó időben a szabadban is,lesznek kirándulások,kinti játékok,programok,hegyi túra(gyerekekre szabva),Fissbe megyünk majd,meg kalandparkba... igen megörültem ennek. :) Örülök én mindennek most. Még Dáni is felhívott ma,kielemeztük a helyi lehetőségeket...itt monyó nincs,valószínű nem is lesz,de én még kocsmát sem láttam. De Bandi tesójáék azt mondták van! Hiszek nekik...még él a remény! :)
Ma írtam tesómnak,erre az üdvözlése a következő: "HELLo KECSKE!" :D 

Ezzel zárom is soraim... bis morgen!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr732973998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása