Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

-Mit mond a kecske a réten? -Elek, elekebb, még elekebb, LEGELEK!

2011.06.25. 21:07 lejudit

 Huhh,micsoda poén és humor a magyar nyelvben :D 

ÜDVÖZLET a BIGYÓGYÁRNAK!!!(Industrie Elektrik Nagyatád :D )Miket nem hallok...
Örülök nektek is!! ;) Anyut tessék nyakon csapni,ha dirigálni próbál!!! Puszi nektek!!

A napok mondhatni kezdenek megszokottabbá válni,minden rendben van. Nátha,köhögés még velem van,de kibírom. :)
Rengeteg a magyar ember,talán kijelenthetem,hogy eddig több magyarral találkoztam,mint osztrákkal. Furcsa...sok esetben hallottam már,hogy magyarral annyira nem barátkoznak az itteni "magyarok",csak akiket korábban megismertek. Elgondolkodtatásra méltat a dolog,de azt hiszem tudom,mire is gondolhatnak. 
Nekem kellemes tapasztalataim vannak ITT,nem részletezem,de már én is azok közé tartozom,akik megégették már magukat! 
Na de nem is ez a lényeg! A héten mindenfélét csináltunk a gyerkőcökkel: volt "saját" ötletű katicabogár,erről rakok fel képet is,meg indián fejfedőket,tollakkal,ragasztással,karkötőt,nyakláncot fagyönygyből. VAn hivatásos bohócunk is aki minden szerdán érkezik és lufit hajtogatnak a gyerekekkel,bűvészkednek is.
A kis ijesztgetős kis srác,elkerült,nem volt pajtásom,de a többi nap teljesen rendben volt. Katával sokat találkozunk,jó,hogy meg tudjuk beszélni a munkában történteket. Egyezik a véleményünk a dolgokról. 
Az ebéd,vacsora kezd ugyanolyan lenni :D Hétről-hétre ugyanaz. Fantasztikus! :D
Most a következő tervem az lenne,ha normális beosztásban dolgoznék,hogy eljárjak majd teniszezni,lehet,hogy akad partnerem is erre a dologra...na de ez még kiderül. 
Bandi felvetette a bringázást is,szerintem még nem látta a fenti dombokat vagyis hegyeket...én a boltból nem tudnék feltekerni,majd gyalog is kemény feljönni. Télen azt mondták,van arra lehetőség,hogy bemész az Intersportba és megmondod,hogy itt dolgozol és hozzád vágnak egy szánkót :D Na én egy utcával lejjebb szánkóval fogok közlekedni. Visszafelé még nem tudom,hogyan,de...ááá hülye vagyok. :) Ezt már írtam azt hiszem.
Na itt a katicabogaram: Szerintem jó fejek lettek,főleg az egyszemű küklopsz Kati bogár:

Szamanta1 kedves Olvasónak üzeni Nóri és Sanyi: Ők is puszilnak és már tudom a videós történetet is,amit üzentél nekik. Rohadt kicsi a világ-(megint),hogy egy blog alkalmával derült ez ki. Nóri is reméljük majd írni fog,mert amikor találkozunk,mondja mindig,hogy mit olvasott. Elég napra kész!! :D Ma együtt vacsoráztunk. :)
Ma vacsinál találkoztunk Mátéval is,akivel rengeteget nevetünk mindig Katával,mert hihetetlen sokat tud dumálni és vicces is. :) Adott egy jó kis túra tippet,a "szerelmesek útja" vagy mi az,valami kilátó,innen gyalog nincs messze,pár kilométer,ahol van egy szakadékba kinyúló rész(valami kis gomba kilátó). Remélem eljutunk majd oda is. MA átaludtam a napot,ööö also olyan lusta voltam,hogy nem volt kedvem sehova menni. :D Nem érzek szagokat,kajaízt,úgyhogy még ez várat magára. Mikor el szeretnénk majd indulni tutti újra szakadni fog az eső. Alig várom,juhúúú :)

Ma hazafelé jövet összefutottam Ancsival,Ádám Atti tesójával és pont telefonált,átadta nekem a telefont és tudtam kicsit beszélgetni vele. HÁHÁM,Atti jönni ki Serfaus!! 

Na aztán a mi Bandink is visszanyerte régi önmagát és már vigyorgott,mint a vadalma,kipihente magát!! :) Tetszik neki a munka,boldogul,minden rendben van és nem érzi unalmasnak sem. Mondta,hogy tegnap még magasabban voltak kirándulni a gyerkőcökkel,mint én. Még a murmikon is túl. De én itt nem igazán látom át,hogyan vannak ezek a hegyek. Majd megírja,hol volt,mert én is utánanéznék!
Tegnap megbeszéltük,hogy kicsit találkozunk és elmegyünk valamerre. Timuséknál volt a találkozó és elmentünk a Noldiba,a helyi diszkóóba,tyutttyúúú :D A bevált italom itt a radler lesz,na itt elihatod a pénzed ha,akarod. Egy 0,3-as radler(3,5 €) a 2 cl-es rövidek átlagosan (3,5-4 € ),de van itt valami "tüzes" itóka is,aminek pedig Józsi tudja a nevét és az összetételét,de mindent elfelejtek. Majd pótolom az információkat!
Na volt ám vegyes korosztály,nekem annyira nem a kedvenc zenéim szóltak,de azért jól éreztem magam.  
Józsi megmutatta,hogyan isszák a németek a sört: :D

 Ezután jön most egy kis zene,mert ezt Bandi ajánlja a köz figyelmébe: :D
Hülye németek! :D ikszelős zene tesómnak,tutti utálni fogod!! \o/ Aki nem érti a németet az is érteni fogja,segítenek a képek. :D Én jót nevettem rajta!


Ma ennyi jött... majd folytatom!Csüszi mindenkibe! ;)
 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr383014627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BandiBenyes 2011.06.26. 00:23:33

Tényleg ilyen hülyén nézünk ki, vagy csak rosszak voltak a fényviszonyok?! :D Na jó, én még szagolgattam is magam... :D Legközelebb nem munka után esek be ilyen kricsmikbe. Szóval a csúcs neve Lazid, 2300 méter körül... Egész szép a kilátás! Az egyik kissrác állítólag Afrikát is látta fentről...hiszek neki... :)
süti beállítások módosítása