Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

A hegyikecske egy végtelenül ügyes állat...

2011.06.08. 20:44 lejudit

 Nem tudtam mivel kezdhetném,de azt hiszem kezdenek gyarapodni a félelmeim,örömeim,izgalmaim. Egy részétől szabadulni szeretnék,másrészt szeretnék emlékezni a hülyeségeimre,ezért írom újra...
-Hogy miért lett a blog hegyikecske? Két válasz van erre:
1. Tratnyek Ferike otthon azt mondta,hogy annyi salátát eszem majd,hogy hegyikecskévé változom és mekegni fogok Tirolban. 
2. Utazásom előtt ezt a bejegyzést találtam: http://toochee.postr.hu/a-keptelen-hegyi-kecske

Tegnap hajnalban felkeltem,óriás gombóc a gyomorban,elindultam a Keleti Pályaudvarra a nagy bőröndömmel és a túrazsákommal.Az első utcasarokig bírtam elhúzni,jajgattam,szitkozódtam...olyan nehéz volt. Amikor felszálltam a vonatra,sok minden eszembe jutott, a Bp.-i környezet,hogy mennyire megkedveltem azt a várost,az új ismerősök,régi és új barátok. 
Nagyon jól estek a "még a határ előtt telefonhívások",sms-ek. Remélem a vizsgázók levizsgáztak (Zsófi,Csillu,Fruzsi),szorítottam nagyon! Vicces volt,hogy vagyunk négyen és négy különböző vonaton ülünk. :) 
Kifelé jövet Ausztriában összeismerkedtem a Service(büfékocsis fickóval,olyan korombeli lehetett),aki kiröhögött,amikor meglátta az adókártyámat a pénztárcámban,amikor fizettem a kávémat. Na,aztán jött a háhá,magyar vagy,jössz dolgozni...kedves volt,aztán sok sikert kívántunk a másiknak és mindenki tette a dolgát.
Túl éltem még,ahogy egy mami velem szemben végig magába erőltetett 4 TELJES egész banánt,de olyan csámcsogva,hogy majdnem nekimentem,ezért bedugtam a füleimet és képes voltam csak ezért,az egyetlen zenét a telefonomon 1 órán keresztül hallgatni (Zuboly: Most múlik pontosan). Elment a kedvem tőle.
Délután folyamán megérkeztem Landeck Zamsba,ahol egy órát vártam a buszra,hogy elvigyen Serfausba. Nem is én lennék,ha nem kérek meg egy mogorva sofőrt,hogy nyissa ki a csomagteret ráadásul a busz nem is Serfausba megy. (ezt a jegyvásárlásnál közölte velem,mert akkora izgalomban voltam,hogy nem néztem hova közlekedik a busz,csak azt,hogy "busz"):D Akkor morgolódott egy sort,én majdnem elsüllyedtem,de megjött az én járatom is. Az a buszsofőr,meg olyan jókedvű volt!! 
Amikor megérkeztem Serfausba esett az eső,meg ma is,úgyhogy nem túl vidám időjárás így elsőre. Szobámat átvettem,nekem nagyon tetszik,tágas,modern,élhető.

Ma reggel 8-ra mentem dolgozni,időben elindultam,még szerencse...mert elkeveredtem. A hotel eleje átalakítás alatt van,zárva a főbejárat. Egy ott dolgozó azt mondta a garázs felől menjek,mentem,de egy labirintus volt számomra vagy negyed órát bolyongtam,mire egy ajtót találtam,amin be is tudtam menni. Na akkor kizárásos alapon,véletlen a helyemre keveredtem.Találkoztam a lányokkal,munkatársaimmal,ismerős volt próbanapról mindenki,kivéve egy svájci síoktató :) csajszi. Nevekre nem emlékszem.
Kiderült,hogy még kölkök nincsenek sehol majd csak szombattól,mert akkor jön a nép először. Addig takarítás,előkészületek,megbeszélés...takarítás túl hamar készen lett,óhh gondoltam laza lesz. Na,hát zsibbad az ujjam,mert ma kivágtam 200 kutyaorrot,meg 400 kutyafület,meg lefestettem 200 kerek darab kutyafejet,meg szélkereket sablonoztam,meg virág sablont rajzoltam,vágtam!! De nem két darabot!!!Virágokat látok,minden színben...Gondoltam is Bandira! "Bandi vagy gyűlölni fogod vagy imádni,köztes megoldás nincs!"  ;) Jól éreztem magam,meg aranyosak voltak a lányok,de szidtam a kis porbapukkantókat(gyerekek),hogy ennyi dolgot elő kell készíteni nekik! A többiek varázs dobozokat készítettek,meg rendbe tettük a színpadot a gyerek show-hoz.Lesz bűvésziskola is,nekem tetszik,de én nem jövök rá a trükkökre,béna vagyok! A némettel akadnak némi problémáim,ez Tirol,meg a hülye dialektusai,még rá kell állítanom a füleimet erre,mert borzalmas.
Ma bejelentkeztem a helyi önkormányzathoz is,vagy mi a neve,aláírtak,rendben vagyok papírügyileg is. Ma összefutottam Bandi bátyjával,Józsival ebédidőben a hotel konyháján,mintha kicsit Bandit is láttam volna! :D Apropó június 20-án érkezik ám ez a Tökfilkó(Benyes Bandi Úr)
Elmúlt az óriás gombóc a gyomromból,remélem alakulni fog minden,már kicsit jobb minden! Nem tudtam mivel fotózni,elem lemerült,de majd pótolom(veszek),esőben nincs kedvem kimozdulni!
Holnap 8kor folytatás...most kifogytam. 

(Lehet ide kommentelni nekem,örülni fogok mindenkinek!) 
Egy dallal zárom a soraim-gyakran fogtok hallani tőlem jó kis tiroli muzsikát...ez is a kultúra része :D 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr622968815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyaa 2011.06.08. 21:08:25

A zene nagyon jóóóóóóó! pussz

BandiBenyes 2011.06.08. 21:49:02

Örülök, hogy nem mentél tovább Zürichbe! Bár Svájc is szép! A svájci síoktató Hölgyről pedig küldhetnél egy fényképet! :D Én kivágni sablonokat biztos, hogy nem fogok... majd a Kollegina! :)
Hajrá Judit! Amíg nem érek oda, addig ismerd meg a helyi csehókat! :)

Csicsy 2011.06.08. 22:04:20

Szóval kalandos utad volt. :) Érezd jól magad odakint meglátod nagyon jó lesz és hamar elmegy a nyár aztán novemberben újra találkozunk. Jó kis blogot csináltál nekem tetszik. :)

lejudit 2011.06.08. 23:13:58

@BandiBenyes:
Helyi csehó?? Van itt olyan? ;) Megvárlak vele,csak szedd a virgácsaidat kifelé! A monyóról már letettem,böjtölök,csak ez nem 40 nap lesz...

BÚb 2011.06.09. 00:42:14

a produkció zenei része teljesen magával ragadott, a többiről meg
...origumi, varázsdoboz, gyerek sháúúú meg bűvésziskola...anyám, és hol van a hullámvasút meg a szellemkastély esetleg kalandpark???

ez NEM! munkahely...ez annál sokkal jobb!!!
Rászolgáltál ;)

na megyek jódlizom tovább s a kardomba dőlök

Reti-Joe 2011.06.09. 16:36:30

Ürülök hogy alakulnak a dolgaid. Nekünk az Ukrán kalandtúra után felüdülés itthon lenni. Nem gondoltam volna soha hogy ennyire fogok örülni a Magyarország táblának. :D
Ügyeskedjél és várjuk a beszámolókat ha van időd. ;)

Lindike005 2011.06.09. 18:17:35

Na Szeva Nyanyus!

Még jó, hogy a Facebookot nézem, különben nem is tudtam volna meg, hogy mi újság veled drága unkohugicám....remélem a nehézkes út után már minden rendben lesz és belerázódsz majd!!
nagyon vigyázz magadra és írj sokat, mert kiváncsiak vagyunk mi történik veled!!!
Sok puszcsi
süti beállítások módosítása