Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hohohóóó!! A Mikulás úton van már gyerekek

2011.06.19. 23:46 lejudit

Ma azt hittem hallucinálok...délután Melindával mentünk dolgozni és azon gondolkodtam,hülye vagyok-e vagy tényleg havas hegytetőket látok?! :D Azt hittem egész idáig észre sem vettem. Hát tényleg esett a hó!!! Nem itt Serfausban,de nem tudtam eldönteni,hogy milyen évszakot is írunk. Persze,mert miért is ne,ma is esett az eső. Ezt nem tudom megszokni!!

Ha valaki megszeretne lepni valamivel majd szülinapomra,hát én szánkót kérnék meg jó nagy teszkóós,spáros hajléktalan szatyrokat,lehet engem itt ki fognak nevetni,de én Bandival megyek majd zacsiszánkózni az egyszer fix!! 
Bandinak egy kis emlékeztető,meg a linzi blogolvasóknak:
Én ma ezen röhögök egy órája... MINDEN kezdet nehéz,de ennyire?!

Für Maya und Paya:
Vážení Maya a Paya! Posíláme pozdrav našich Serfaus. Doufáme, že na to jdeme na saních opět spolu ... České a maďarské = dobří přátelé!!
Hurá zasrane cocicka! :D 


Mire nem jó az a teszkós szatyor...ha akarod még felező is van rajta,mert bármin átsuhan,akár egy jó kis Gazkocsi :D:D


Funnytime van... 
Ez volt a kedvenc időszak az életemben: http://sutturuttu.blog.hu/
Elkezdtem újraolvasni...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr22998941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása