Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

A tiszteletem mindig az ilyen embereknél lesz...

2011.06.26. 16:49 lejudit

 Egy igaz történet. Egy napon a fiú kérdezi az apját: Apa lefutod a marathont velem? Az apa válasza igen, s az első marathont lefutották együtt.Egy másik napon a fiú kérdezte az apját: Lefutod velem újra a marathont? Az apa válasza megint igen, s lefutották együtt újra a marathont. Majd egy napon újra kérdezi az apját: Apa, lefutod velem az Ironmant? / Ironman a legnehezebb verseny, 4km úszás, 180km kerékpározás, 43km futás / Az apa válasza megint igen!
 

Bővebb cikk itt található: ironman
 (lehet ismeritek,nem mostani dolog,de én most akadtam rá és eszembe jutott a film is,amit nem tudok megunni: amiben az volt,hogy a "borsó meg a héja" :) Na mi is volt ez?

Csak egy két saját gondolat:
Ide tettem,mert ez is én vagyok...Pető Intézet,egykori álmom eszembe jutott,sosem fogok lemondani róla,de tudom,hogy már nem valósul meg. De,ilyenkor mindig adok magamnak időt,hogy elgondolkodhassak,hogy igen van erő,kitartás,önzetlen szeretet a világon. Nem vagyok semmilyen vallás fanatikus,semmi nem vagyok. De ha őszintén a szívemre teszem a kezem és átgondolom(általánosságban),hogy mi mindenért képesek vagyunk nyavalyogni(többek között én is): elfáradtam,fáj a fejem,cseszegetnek a munkában,lekéstem a vonatot,elmúlt egy szerelem...stb. (mert ugye még sorolhatnánk)


Az én tisztelet könnyeim megkapták!!

(Abszolút nincs rossz kedvem,ezt Gizinek üzenem például,mert aggódik. :) De az ilyen történeteket mindig kicsit megbabusgatom. Én ilyen hülye vagyok,tudod?! ;)
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr663016331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BandiBenyes 2011.06.27. 09:37:54

"Mint a borsó meg a héja." Forrest Gump :)
Végre ma is szép idő van, szóval táska megpakolva, kirándulásra felkészülve.

vollergizi 2011.06.27. 15:55:26

Nem tudom hol kóválygott a leveled eddig, de ma ideért... Arra gyanakodtam, h elrontottad a címet:), csak nem akartam mondani... Na majd figyelgesd a postaládádat! Csocsi

lejudit 2011.06.27. 18:38:28

@BandiBenyes: A válasz helyes! :) Ma én is játszótéren voltam a kölkökkel,de majd este mindent elmesélek. Ma este még 9re megbeszélésre vissza kell mennem...huahh :S
Írd majd meg merre voltatok,kíváncsi vagyok!csőő

lejudit 2011.06.27. 18:41:44

@vollergizi: Jajj Gizmo,ez a fránya levél,soha többet nem adok fel. De a cím amit még megadtam az nem jó, ide nem jön a postás. Most meg én nem fogom megkapni :S Privátban megírom a címem,ha nem érkezne meg mégsem,jó? :) Amúgy kafa,mert már mindent elmeséltem,mindent tudsz! csocsesz

vollergizi 2011.06.27. 21:33:34

Jajaja, már nem sok új nem volt benne, mégis örültem.
Nehezen követlek:), most akkor küldhetek, vagy nem küldhetek?

lejudit 2011.06.27. 23:28:26

@vollergizi: Emailben elküldtem a címem. Arra jöhet bármi,még Te is... ;) csocsi
süti beállítások módosítása