Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Kirándulás kölök' módra,üdvözlés,sírás...

2011.06.13. 20:54 lejudit

 Na,túl vagyok a beszéden,bemutatkozáson rengeteg szülő és kölyök előtt. ÁÁÁ,belesültem,beremegett a lábam,és nem jutott eszembe,hogy gyerekolimpia,egy a lényeg túl vagyok rajta,kicsit kikuncogtak...nem is érdekel már. :) Utálatos mikrofon,utálom!
Programfüzet alapján leírom,mi volt.
10kor üdvözlés,ez a rettenet,amit írtam,aztán eltáncoltuk a Kungfu fighting uhh ahhh-t,jót nevettek ezen is,de még a kezünk is remegett a lányokkal. De megcsináltuk. :D Vicces volt.Utólag.
11-kor egy cápa sisakot készítettünk a gyerekekkel,nagyon aranyosak lettek,volt aki egész nap viselte a fején. Ez a gyerekeknél olyan,mint amikor azt mondják: "Ha rajtam van a szemüveg,akkor láthatatlan vagyok?!" ,na hát ezen az elven némelyik,cápának hitte magát,vicsorgott,ahogy illik.
Délben ebéd. Gusztustalan barnamártás minden ételen,ételben...na magyar ember ilyet ne szokjon meg,én már most utálom,bár lenne saláta.
Fél kettőkor kirándulni mentünk Serfausban a kölkökkel,megtanultuk,hogyan kell átmenni az úttesten,aztán tyúkokat néztünk valami udvarban,és beszélgetés volt egy kakassal,itt nem kukurikú a kukurikú,hanem kikirikííí :D 
Aztán nagyítóval,az összes esőkukacot(Regenswurm) felszedtük és megvizsgáltuk,én hozzá nem nyúltam. Aztán jöttek a csigák...na egy kis csaj,egy eszeveszett vadállat,aki összegyűjtött az isten tudja hány gilisztát,úgy kellett lefogni,mert teljesen ráizgult a kukacokra. De hozzáteszem,mint aki vérszemet kapott!!! 
Ez a sétafika volt 4ig délután. Mindennap 4kor gyümölcs uzsonna van kakaóval,ez mindennapos!
Negyed 5kor barkácsolás,persze,hogy cápa volt. De ez olyan Menükarte volt. 6kor vacsora,én is vacsiztam a kölkökkel és jöttem haza.
Ma megint alkottak a gyerekek,ma különösen kicsikékre felügyeltem. 4-7 hónaposig körülbelül. Volt Konstantin,aki csúszómászó,aki nyakig elintézte magát. Jött a pelusozás,végig ordította az egész falut,mintha öltem volna,de megmondtam anyukának,hogy mi volt,mondta,hogy nem csípi az öltözködést...ááá izzadtam!! De anyuka nagyon klassz nő,mindent meg lehet vele beszélni,most azon vagyunk hogy 2 éves kisfiát beszoktassuk. Na még nem megy. Addig oké míg a szülők ott vannak,de ahogy mami és papi lelép üvöltés,ajtó rángatás,toporzékolás. Nem lesz egyszerű! Majd mindig egy kicsit. :) Nem adom fel.
Akkor van még Colin,ő már megy...de fiúka létére,állandóan,főz,babázik. Nem sok figyelmet igényel,mert maga szórakoztatja magát. Anyuka igen aggódik érte,de meg volt nyugtatva.
A harmadik mai csemetém,Anton volt,ő a kedvenc mára,aki csúszik-mászik szintén,és mindig a szájában van egy rongybaba,keze,lába foglalt,mindig a szájában van. Na ezzel meg lehet vesztegetni! MA játszottunk egy készségfejlesztővel és megjöttek a szülők,odaültek mellénk,de Anton észre sem vette őket. A szülők nevettek ezen,annyira játszott.Amikor befejezte a játékot nyugodtan konstatálta,hogy ott vannak és kéne egy puszit adni nekik. A szülők újra elmentek,mondták,hogy nagyon örülnek,hogy ilyen elégedett a picúr. Elszórakoztam vele,velük. Ma jobbára kicsikkel voltam.
Van még Mats,aki egy kis kerek arcú,kék szemű,szőke kisfiú,afféle mesébe illő gyerkőc. NA nekem ilyen kell!! Azt mondta,ma ő egy kókuszdió,én pedig egy Mitzekatze,tehát nekem ma csak Miau lehetett az igen,mint válasz! :D Megkopogtatod a fejét,amikor megérkezik és köszönsz neki,hogy "Servus Kokosnuss",erre ő: "Hallo Mitzekatze"! Ezt mi fejlesztettük ki,kb 3 éves.
Volt még Connor és Jarrot,aki kitalálta,hogy ma "unatkozni" fognak,mert mami és papi leléptek,hát halálra kellett őket csikálnom,hogy valami élet legyen bennük. Ez kb. Korni,Matyi szindróma,ha valamit együtt a fejükbe vesznek...ember legyen a talpán.

Hazafelé jövet,fotóztam egyet,de megint csöpögött az eső,és sok felhő volt,nehéz így akármit is csinálni!
1. Panoráma fotó itt: <kattints ide>

 Az első két kép,munkából hazafelé jövet készítettem,nem túl jó,de egynek elmegy.
2. fotó: <kattints ide>
 
Na,aztán lefotóztam,hol lakom kívülről,meg a kilincset. :D A kilincs amitől rettegek,hogy egyszer a szobában hagyom és nem tudok visszamenni,ugyanis ilyen furi,nem is kulcsom van,hanem egy műanyag bizgentyű,amit ha odaérintek zöldre vált a kis gomb,és beenged.
Lak:

 






















Felhős:

 ...és a zár,amitől rettegek,hogy egyszer pizsiben kint ragadok :D



























Így telnek a napok... 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr532981465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BandiBenyes 2011.06.13. 21:45:23

Majd a Bandi hozza a jó időt! :)
Egyébként állítólag ilyen ott a nyár, szóval nem lesz forróság. De nem is bánom annyira.

lejudit 2011.06.13. 21:49:13

@BandiBenyes: Na neee...én ettől be fogok fordulni!! Se esernyőm,se esőkabátom. :D Élvezem,hogy mindennap szarrá ázhatok oda is meg vissza is. :D Már tudom,hol fogsz dolgozni,ma megfigyeltem. ;) Várunk!
süti beállítások módosítása