Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Na szóval...

2011.07.30. 19:52 lejudit

 Hát nem is tudom,hol kezdjem hirtelen...majdnem három hét blogírás nélkül. Könnyen ment. :) Néha agyalós,néha fáradt,néha szenvedős és néha hihetetlen módon lusta. 
De rendben vagyok,teljesen. Nem kell aggódni! erős vagyok,mint a hazai pirospaprika. :D
Ez tetszik!
Mit írjak?

Kezdenek a hetek egyformák lenni,vagyis mégsem. Gyerekek változnak és változatlanul szeretem ezt. Eközben fárasztó is mindig játszani,de sosem ugyanaz. Már voltam egyedül a kölkökkel a játszótéren,életveszélyes némelyik. Fáradt gyerektől mindig menekülj,mert esik-kel,sír,meg rí is :D Néha fájdalmában összekakkantja magát,vagy a jobbik eset,amikor pelenka nélkül az öledben tartva lepisil és amikor kezded érezni kezeden a melegséget és a csöndet,mintha megszűnne létezni minden. Aztán egyszer csak FELORDÍT és irány a pelenkázó. Egy jó 5 perces kínlódás,bohóckodás,hogy ne higgyék,hogy meg akarod ölni. Aztán kiderül,hogy a németet nem beszéli,mert holland és megpróbálod bevetni a "lábbűzős" trükköt! Gyerek kiszolgáltatottan fekszik előtted,lábait felemeled: "Húúú de büdik ezek a lábacskák" és elereszted! Gyerek nevet egyet és nem ölted meg!! :D  Nem vagyok szadizós típus,ez csak vicc,de működik!
A múltkoriban egy kiscsaj annyira sírt,hogy lehányt! Van ilyen is! De majdnem én is...váltópóló és jöhet a következő páciens :D Ezek persze nem mindennaposak,úgy mint a hátig "szaros" gyerek! Az a Kata része,nem az enyém! Röhögnöm kell!
Azt hiszem felcsigáztam azokat,akik várják az apaság,anyaság ezt a részét is :D
Pedig a szembepisilés egy kisfiútól még izgibb dolog. Ezért jó,ha szemüveges vagy!! 
Van most egy kiscsaj Nele (holland) akinek hozták szatyorban a bilijét! Sokszor kérdezgetni,kell-e stb...mert átálláson van a pelusról! Hát én megkérdeztem,bólogatott,rohantam a biliért,felkaptam a gyereket irány a wéécé. Bili letéve,gyerek ráültetve,melléültem,de semmi nem történt!! Gondoltam dudorászik neki hozzá,hátha megtörik a jég és csurran-cseppen valami. Egy idétlen nótát tudok németül az is a BRUDER JAKOB,Bruder Jakob,schläfst du noch,schläfst du noch?-Hörst du nicht die Glocken 2x-BIMM BAMM BUMM! :D
Kiröhögött,mint az állat,örültem is neki,hogy hülyét csinálhattam magamból,lába közé néztem,de le sem tojt. SEMMI NEM történt. Aztán dalolásom közepette véletlen ott termett Fabienne kollégám és megveregette a hátam,hogy: Das ist eine coole Arbeit für dich GE?!?!?! :D Tényleg az! (mint kiderült nem értette a kiscsaj,hogy mit akarok,de velem tartott!! MERT holland! Úgy csinált,mint én. Lehet tőlem tanulta,ha nem érted amit mondanak,akkor is bólogatsz,mint aki mindent értett! Ennyi! Visszanyalt a fagyi! Szívás! :D
Minden rosszban meg kell látni a szépet is,csak néha nehéz! 
Na elég ezekből a csúnya szavakból,nem is értem,mi van rám ilyen hatással!
De igen,jól gondoljátok,mostanában a fő helyem az illemhelyiség lett. Sokat vagyok ott. Lehet én adok ihletet a dolgokhoz. Ez is jó nem?! Csak hangosan gondolkodom. De kisfickókat is kísérgettem mostanában könnyíteni magukon. De nagyon nem értem a fiúknak mi a fene tart olyan sokáig. Persze nem mehetek be,becsukja a budi ajtót,de kikiabál néha,hogy megvársz??!-Mondom: MEGvárlak! De nem jön a kis töki kifelé ám 10 perc múlva sem. MIÉRT??
A válasz pofonegyszerű: MERT letekeri a két guriga wécépapírt és aztán lesz kész a hadművelet! Tanulság: Megijeszted,hogy neked is wécére kell menned és csipkedi magát. Megkérdezi: Miért nem mentél? Válasz: (ahogy ők szokták) MÉGSEM KELL! :D

Aztán következő izgalom a kicsik beszoktatása,otthoni bölcsi nélkül. Rengeteg sírás,üvöltés,hányinger és rugdosás meg karmolás,csípés,ajtóról való gyereklevakarás'.. Kifejezetten utálom ezt a részét. Anyuka,apuka lerakja és kimegy egyszerűen az ajtón. Gyerek (jogosan) megsértődik,hogy leszarják,mi lesz veled és hányásig bömböli magát. AHELYETT,hogy anyu és apu maradna 10 percet játszani vele,mert minden új neki és idegen mindenki. Aztán közös elfogadással(ha működik) elmennek a szülők két puszit nyomva a gyermekük arcára,elmondva,hogy szeretnének egyet sétálni,DE jönnek vissza érte elsőre mondjuk negyed óra múlva. Na megállj Papi és MAmi! Otthagyod a gyereked,akkor csöng a telefonod 5 perc múlva és ha megérkezel a SAJÁT gyereked beléd rúg,meg megharap,mert szemét voltál vele! Jól is teszi!! Én szívem szerint ilyenkor megsimogatnám a fejét,hogy jobban nem is reagálhattál volna. Jó gyerek! :D De ilyenkor csak magamban örvendezek!
De van a másik oldal amikor,érzi a kiskölök,hogy sajnálom,mint a fene és nem nyugszik...ilyenkor jönnek az okosok,(némelyik munkatárs)akik átveszik,hogy MAJD Ő!! Persze üvölt tovább,mert ő sem kakál kevésbé büdösebbet és csodalámpája sincs,hogy kívánjon hármat,mint Dévényi Tibi bácsinál! Igen most nagyon cinikus vagyok,mert nem szeretem a felsőbbrendűséget és az okoskodást valahogy senkitől. Én el tudom ismerni,hogy hülye vagyok valamihez,vagy nem megy. De próbálja meg más is,ne csak én! :) 
Aztán olyan is volt,hogy Kata egy gyereket altatott a babakocsiban,kezében egy másik picike. Néha sokan vannak a jószágaink :)
Aki ismer tudja,milyen vagyok. Szeretem őket,attól független,hogy nem az enyém és nem szültem három gyereket és nem neveltem fel egyet sem :) De a véleményem dolgokban benne van.
Sok mindenben béna vagyok. Egy buzi origami békát sem tudok meghajtogatni. Kiderült ez is. Bár emlékszel Gizi a technika órai tanításra a gyakorlóban? :D:D Sosem felejtem el.
Hányadik osztály is volt Vakond néninél(Vakond néni= technika tanárnő),régi nagy szemüveg,vakond szemek és csendes gyilkos) 2. osztályban tanítottunk. Repülés története,és egy vitorlázó meghajtogatása volt a cél. Én bemutattam Write-fivéreket és a többieket,aztán NEM TUDTAM ELKEZDENI az alaphajtogatást sem,forgattam a nagy mintát a táblán,mint aki menten' összeesik. Közben röhögtem a gyerekek előtt az idegességtől,Vakond néni ordítani tudott volna. "hogy is van ez?!" Vakond néni kisegített,de mi Timivel egyedül kaptunk 2-es tanítási jegyet ezért! Nem is értem... :D:D
Huh nosztalgia: szintén technika óra: ha kivágsz valamit papírból,az nem kivágni,meg nem vágás,hanem szaknyelven: NYÍRNI-ÉS nem MONDHATOD,hogy kinyírni,meg nyírd ki!! :D Akkor minek van ez kitalálva,kérem tisztelettel?! A magyar nyelv szépségei.
Hamár a nyelvnél tartok: Néha a svájci kölkök megnevettetnek.
Schau ma-mal : svájciaiul-magyarul (szótár lassan)
hüt=heute (ma)
hüxikójszli' vagy mi a fene=Hexenhäuschen (boszorkányházikó féleség?!)
eins,zwei,DRÜ=eins,zwei,drei (egy,kettő,három)
spííli=játék
gemma=menjünk
piszli=ein bisschen (kicsit)
lájm=Klebstoff (ragasztó)
sééri= Scheere (olló)
blumli=Blume (virág)
bérli=Bär (maci/medve)
ez meg vicces: nunu=Nuggi (cumi)

Hirtelen nem jut több eszembe. De már nem kérdezem meg mit jelentenek a szavak! Mondom neki mutassa meg! Többnyire sikerül. Van,hogy a munkatársak sem értik.
Tehát nem kötelességem érteni ezt a zagyvaságot :D
Akkor van egy kislányka még,aki detto úgy néz ki,mint Maggie a Simpsons családból. 
És néha ilyen az élet nálunk is: :D

Na mi is történ még...?!
Volt Ruben és Lena. Félvér gyerekek,gyönyörűek voltak. Srác,Rubi bongyor haj hatalmas kék szemek és egy vadállat. A kommunikációs füzetet nem győztük írni,hogy Ruben megint egy gyereket megharapott. De olyan jó véraláfutásosat ám,nem gurigázott...akit megharapott,az fél napig bömbölt jégakkuval a kezén,vagy ahol éppen megharapta. 
Apukát gyakran hívtam telefonon,hogy ez így nem megy tovább...de nem értette kisfia viselkedését. Ő az a gyerek volt,aki bájos,tündéri,de ha nekiáll unatkozni,menekülj előle. Ha azt mondtad neki: NEM! Abba a pillanatban bőgött,de mintha megvertük volna. Akkor jött a gumimacis trükk! HARIBO ha befejezed! Aztán már követelte volna,ha kell ha nem és nem kapott. Nem tudtuk eldönteni,hogy a nap 24 órájában éhes és ezért harapdál vagy?!?! Már elmentek,elmúlt a vész... :D A jobb oldali Lena.

 eine Blumenwiese festése. Sok virággal,aszfaltfestés velem.
Elkápráztattam őket a fantasztikus rajztudásommal. (persze nem)
Méhecske,maci,nyúl,meg virág,és sok gaz rajzolása
(a méhecske az enyém)




























Aztán a két fiam. A kalóz igen belevaló ficsúr volt. Olyan jó rossz,ilyet akarok egyszer én is! Nagyszájú és kedves,de közben meg irdatlan rossz! :D
De tárgyalóképes!!


 Most jöjjön egy videó,jó rossz minőséggel,de majd lesz jobb is egyszer.
Kata és a gyerekek a gyerekpartin. Papírtánc. Párokban táncikálnak az én általam választott zenére. Kata meg tépkedi kisebb darabokra. Egyre kisebb helyük van táncolni. Jah,és van két nem oda illő kis elefántunk. Ők nagyobbak,mint a csoportba illők,de részt szerettek volna venni...hát engem sem zavartak. :)

 

 

Így telnek a napok,hetek. Egy nap sem egyforma. Szerencsére. :)
 Voltunk Bandival meg Katával itt a faluban még kalandparkban is. Tetszett nekünk nagyon,de még nem fejeztünk be két pályát,tehát vissza kell menni. De nekünk ingyen van a dolog,mert van igazolásunk,hogy a faluban dolgozunk ezért nem kell 22 €-t fizetni a hülyeségért! :)
Bővebben képek itt találhatóak: https://picasaweb.google.com/judit.lenart/XTrees
Én is néha visítoztam,leestem,de tartott a kötél...jó móka,aki kijön meglátogatni befizetem és elviszem egyet nevetni!

 
Aztán hébe-hóba érnek meglepetések is. :) Csilla képeslapot és hűtőmágnest küldött nekem Badacsonyból,amikor gyakorlaton volt ott. Hát nagyon örültem ám ennek is,mint a fonyódi képeslapnak,levélnek.
Aztán is Danival szoktunk egymás ellen játszani. Többnyire csak akkor nyerek,ha nem figyel. De tud kitalálni kis kedves hülyeségeket is.
Mindig megfogadom,hogy soha többet nem játszok vele,de mindig ide eszi' a fene. :D
(csak viccelek) 
A kedves hülyeség,amit már lehet,hogy el is felejtett. :) Amőbáztunk és kiraktunk egy szót. De NEM figyelt és gyorsan meg is nyertem,mert aljas vagyok. Én csak ilyen módszerekkel tudok nyerni! :D 4:1 Kicsit szégyen a részemre. :S


 

























...és így örül a feje,ha nyerni próbál :D 
























Ma kaptam Túró Rudit egy lányzótól!! Timitől. Hát itt verekednék azért még egy darab túró rudiért,mert itt nincs!!!!





















Hát nagyjából hirtelen ilyen dolgok történtek. :) Nem tudok mit írni tovább!! Nem tudom újra mikor jelentkezem,de igyekszem! 

GRÜNWEINSALZ legyen veletek! 1:1-es fordítás,aki megírja magyarul,nyert egy sört tőlem! ;)
Hozzáteszem nem én találtam ki!! 

Viel Spass!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr133112654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SirBolts · http://www.allwinddrive.blogspot.com/ 2011.08.03. 07:40:09

őőőőőőő....cukorborsó!
nyertem?!?!

lejudit 2011.08.03. 14:29:54

Háát,elfogadom! Amikor kiértek megkapod! :D ZÖLDBORSÓ :D

anyaa 2011.08.12. 16:03:56

Na hol marad a folytatás :-( Se sorozat se blog hát hogy van ez?Valami hiányzik....
süti beállítások módosítása