Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Nyííhahaaa...

2011.06.28. 00:02 lejudit

 A napon igen jó kedvem volt. Azt hiszem itt érzünk most egy kis nyári időjárást is,mert majdnem megsültünk ma.
Most nincs olyan sok gyerekünk és akik vannak azok is normálisnak tűnnek. Ma,mint minden hétfőn ismét a kezemben a mikrofonnal,ismét remegő lábakkal álltam ki a többiekkel és elmondtam amit kellett. Még a kungfu tánc is megvolt. De már megy. :D
Délelőtt csákkót' készítettünk a barkács szakkörön,olyan cápásat és szakadok a nevetéstől,mert eszembe jut a Boborján is! "TUDOD MILYEN ÉRZÉS AMIKOR A CÁPA GYOMORSAVA CSÍPI A CICIMET?!" :D:D 
Aki nem látta,nézze meg,mert a kedvencem: https://www.youtube.com/watch?v=USJMIAkgQ40
Na szóval,nagyon tetszik ez a fejfedő,ma egész délután hűen viseltem is,amikor ajátszótéren töltöttük az időt. Először egy kép,utána folytatom:

Kimentünk a játszótérre két gyerekkel meg egy munkatársammal és mivel ma cápásat játszottunk ezért megbeszéltük,hogy a cápa vízben él,ezért!! strandlabdával fogunk játszani! :D Közben hintáztunk,mászókáztunk,meg buborékokat fújtunk,arct festettünk,kincset kerestünk(amiben persze Haribo van!!) de,hogy ezek évszázadokon keresztül meg tudják majd enni ezt a szörnyűséget...én két szem után köpködni tudnám! :D
Hát nálunk a gyereket biztos nem tudod meglepni,nap,mint nap Balaton szelettel az is biztos! Huh,de irdatlanul hülye vagyok...:D De akkor is ez a véleményem!
Akkor vittünk nyakba akasztós nagyítót is magunkkal és "kéééferliket"(Käfer=bogár)(csótányokat,bogarakat) keresgéltünk,vagyis egymás hátáról szedegettük le,mert támadtak. Azt megvizsgáltuk,majd küzdés a gyerekkel,hogy azt szabadon is kell engedni,hogy boldog lehessen és szabad...stb.Láttunk mókust is,szaladgált a fákon...én még nem láttam ilyen közelről,tök szép jószág! 
Egyet visszamenőleg nem meséltem,a sérült gyerekek valamiért megtalálnak. Múltkor volt egy down-kóros kislányom,aki minden időmet lefoglalta bent. Ha játszottunk csak velem játszott,de amint odaült egy másik gyerek,vagy játékot hozott,lesöpörte az asztalt és elküldte a többi gyereket. Néha elég agresszívan viselkedett,de tudom,hogy elfogadott. Amikor megjött meg szokott ölelni,ha sikerült a játékban valami,pacsit adtunk(Gib mir five!) :D De komolyan mondom nektek,néha olyan erőseket odacsűrt,hogy ha ezt a fejemre adta volna,leesik. Szerettem őt is! ;)
Ez a sztori onnan jutott eszembe,hogy van most egy 5 éves kislánykám,aki szellemileg 3 éves szinten áll. Többször elmondani dolgokat,kommunikációs nehézségei vannak. De külsőleg semmit ne lehet észrevenni rajta. Aranyos nna. De ma nem direkt,de megégette a fenekét a csúszdán,én marha mondtam neki,menjen csússzon egyet a csúszdán a játszótéren,erre szerencsétlen amikor leérkezett,elszállt a mosoly az arcáról. Nekem nevetnem kellett. De,hogy lássa a törődést,utána csúsztam egyet én is.Fekete nadrág 40 fok,forró csúszda,isteni volt,olyan meredek csúszda,majdnem én is kiröpültem. Itt a játszótér a hegyek miatt nem sima. Hegyoldalba épített,kecske talpát és fenekét égette a forróság.De szeret a szabadban lenni!! Lehet ezért van ilyen jó kedvem.
























A játszótéren találkoztunk még lovakkal is,egy kertben lófráltak....nyíííhahaha.
A következő kis rész hülyeség lesz változatlanul. Ezt a részt érteni fogja,akinek szánom.
LUSTI ÉL!! Beszéltünk vele és azt mondta,soha többet nem fog filmben szerepelni.(főleg nem ha seggen lövik íjjal) Először szemtelen módon kiröhögtem és le is köpött kicsikét,de akkor még jobban kellett nevetnem!!
Kicsit megviselt a külseje,de élvezi a szabadságot.:D Kicsit pimaszul nézett(itt "frech"-nek mondják),kicsit lekezelő is volt,de megvesztegethető! DE ÉL!! :D:D

 Vissza a gyerekklubba:
Amikor visszaértünk igazából a kezembe nyomtak egy kis 14 hónapos fiúcskát. Háát,volt súlya meg kell hagyni. Olyan kis hurka volt,gömbőc fej,tündéri szemek és folyt a nyála neki is. :D
Telt múlt az idő...fél 6 múlt nem sokkal. Gyerek ordítani kezdett,pelus rendben,inni ivott,akkor kizárásos alapon,éhes. De ilyet ti még nem láttatok...kérdezem kollégáktól,mit tegyek,mert úgy vélem éhes,de hát vacsora csak fél óra múlva. Anyukát felhívtuk,azt mondja: Ja,igen ő már éhes,a fiam imád enni,adjak neki valamit. Kapott kekszet,de majdnem félbe harapta az ujjam is az utolsó falatoknál. Közben szépen folyik a nyál a kezemen,imádom amikor hideg nyálacska csordogál a kezemen. :D
Két-három darab keksszel kihúztuk vacsoráig.De azt se tudjátok meg,mi történt akkor ha elbambulászásom' közepette,elfelejtettem odanyújtani a keksz darabot. ÜVÖLTÉÉS :D
Mintha a Matyit láttam volna,mondtam ez a kölök a hétre az enyém!! Imádom! ;)

Aztán ma: napsütés,képek kicsit innen. Nno meg Bandival találkoztunk egy sör erejéig a George-ban és kb. ezekről beszélgettünk amit leírtam nektek.
De elmesélte,hogy kirándulni voltak tesójáékkal itt a közelben és szép helyeket találtak nagyon! Remélem szombaton,nekem is lesz rá alkalmam végre.

 Köszi a képeket Bandis!! :)
Ültünk és azt mondtuk,jó itt,nna,végre sikerült! Ma sok helyen kiülős,teraszos hely. Sétáltak az emberek,tiszta jó érzés volt csatangolni egyet.
...és valami ilyesmi lesz itt a tél:

Katával nagy bajban vagyunk most. Szerdán ugyanis már nekünk kettőnknek kell egyedül csinálnunk a gyerekpartit. Ez tartalmaz 4 táncot(smiley,das rote Pferd,Limbo,szokásos szutyik,meg játékokkal kell készülnünk.) Nálam két könyv és agyalás...majd elmesélem mit csináltunk vagy hogy sikerült. Megpróbálok fotót készíteni,mert sokan nyaggattok vele. :D
Lehet megkérek egy szülőt...most húzza a kecske a száját,félünk! :D
Egy könyv ajánló,akár Zsuzsának,Vikinek is későbbre gyereket szórakoztatni,vagy otthoni pedagógusoknak(Marika néni,Ritus,Dugo,volt csoporttársak,akik itt vannak):
1. Uli Geißler;Ralf Butschkow: 100 tolle Kinderspiele(Lustige Spiele mit Materialien aus dem Alltag)
2. Heike Baum: Kommt,spielt alle mit! (Spiele für drinnen und draußen)

Nyelvi érdekességek:(lehet csak nekem tűntek fel,mert nem tudok jól németül) :D
Játékban ha te következel: Du bist. (nem úgy mondják,hogy te "jössz")
Ha nem tudod eldönteni mit akarsz: Ich muss überlegen.
Ha elnézést kérsz,arra a válasz: nichts passiert
Ha egy gyerek azt mondja: "LULU" -akkor szaladj vele a budira,mert menten' bepisil. :D
Ha egy gyerek azt mondja,hogy "NICHTS","NIT" mert megkérdezed tőle mi történt,hosszas hallgatás után,akkor vagy nézz a háta mögé,vagy vizsgáld meg,mert tutti gebasz van a nadrágban. Ez már tapasztalat. :D Na akikről most írtam,ők a "Hosenscheiße"-k,kis szarosok! 
Nachtisch=desszert
(...) nem jut más eszembe.

ÖÖöö azt hiszem most nem tudok tovább írni,kifogytam. 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr383020461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó-Ba anyu 2011.06.28. 19:30:23

Szia Juditkám! Nagyon örülök, hogy újra indult kedvenc rovatom. Már a kezdetek óta olvasom és minden nap várom a folytatást. Jó érzés, hogy azon a csodálatos helyen "egy kupacban" vannak a gyerekeim. Ez rád is vonatkozik, hiszen Linzben örökbe fogadtuk egymást.:) Nagyon jól csinálod a dolgod, neked mindig gyerekekkel kell foglalkoznod. Meggazdagodni nem fogsz belőle, de sok élményben , szeretetben lesz részed. Hát akkor hajrá! Sok-sok puszi!

lejudit 2011.06.28. 23:36:16

@Jó-Ba anyu: Kedves Marika néni! Én is örülök nagyon,hogy összesodort minket a szél...szeretnivaló család vagytok nagyon! :)
Sosem fogom elfelejteni az 50 szelet rántott húst sem Linzben.(csak viccelődök ám) :D Néha mit meg nem adnék érte. Csak ne legyen barnamártás...
Köszönöm a pedagógus dícséretet,meg a bíztatást!
Tudósítok továbbra is majd a fiúkról és Timusról is!
Sok-sok puszit küldök és jó pihenést! :)
"a fogadott lyány"
süti beállítások módosítása