Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

A kecske fejét megszúrta a nap...

2011.07.10. 21:46 lejudit

Na,most már elég a türelmetlenségből ám emberek :D Már abban sem hagyhatom a blogírást.
"Igen leült a blog./Miért nem írsz?!/Uncsi már olvasni,mert soha nincs semmi..."
Ezekkel hagyjatok békén! :D

Már kevesebb a mesélni való,meg az újdonság,persze van,mert mindig történik valami,de például gyerekekkel kapcsolatban nem mindig tudok mit írni,változnak aranyosak,néha kicsit pofátlanok,meg édesek,meg szeretem,meg pisisek,meg akaratosak,meg szeretni valóak,meg tudjátok :D Én őket szeretem igazán!! ;) Elfogult vagyok,mert ha egy gyerek rossz,akkor is a hülye szüleit hibáztatom...

Amivel kezdeném,az a meglepetésem: Gizitől postai levelet kaptam,aminek el sem tudom mondani mennyire örültem,de délutántól estig ki sem bonthattam,mert meló volt. Semmi új információt nem tartalmazott,mert azért ugye beszélünk,de az érzés...jól esett na! :) Na meg a fonyódi képeslap...hm!! Köszönöm! ;)

Az utóbbi időben minden elért. Ebben az egy hónapban átestem migréneken,agyalásokon,leégésen,nna meg volt olyan napom amikor állítólag a nyakam huzatot kapott és a bal vállam és nyakam nem mozdult. Tesómék látták skypon,aljas módon úgy kiröhögött,ahogy kellett! Nna azért annyira nem volt ám vicces,ugyanis 5 percenként rám jött egy pár másodperces húzó fájdalom amikor elbőgtem magam. Pár pillanat,de pokol,erre a gyerek (Roman) odajön hozzám,megcsikizett(mert az tutti gyógyít),és elnevettem magam és bőgtem,mert a nevetéstől is fájt a nyakam. De annyira édes volt,el sem tudom mondani.
A szomszéd szobában Melinda és Matthias laknak,ők egy pár,Melinda 30 éves,de eddig ő ápolgatott. Kaptam kencét,gyógyszert,melegvizes palackot...nagyon rendes. :) 


Írom ami eszembe jut...nem időrendben,most ez ilyen lesz.
Pénteken szabadnapos voltam,meg szombaton is,ezért elmentem Landeckbe körülnézni. Hát én esőkabátot kerestem,ez volt a cél. Na itt esőkabátot 160-200 euro alatt nem kapni,ezért inkább szarrá' ázok:D Bandi hozott nekem esernyőt,azzal kihúzom :D
Itt Intersport,Patscheider sportboltok a fellelhetőek. Marha drága mind a kettő,tehát ha majd hazaeszik' a fene a Decatlonba bevásárolok! :)
Ezután Kata meséli mi történt a gyerekklubban...hát ő marha ideges volt. Én röhögtem. 
Egy down-kóros kislány Alissa,sokáig nem mert csúszdázni,aztán egyszer csak rászánta magát,eltűnt,a kutya sem vette észre és idő közben megjelent tiszta ketchup-osan. Irány le a konyha,kiscsaj az 5 literes ketchup-os bödönt kikente a konyhában,megeresztette a melegentartóba a vizet,egy jó idő múlva a konyha elázott,kipakolta a szekrényeket és vigyorogva megjelent,hogy ő főzött. (gondolom én) :D:D
Tudni kell a kislányról azt,hogy 5 éves és tündéri,imádja amit a felnőttek csinálnak. Tehát utánozni kezdett bennünket. Ha jött egy szülő,átadta a gyermekét neki,mondta,hogy minden rendben volt,sokat játszott és rögtön kereste is a cumisüveget,meg cumit,ami kell és letisztázta a helyzetet. :) De nagy gesztusokkal,mimikával,ahogy azt illik!
Alissának van egy öccse Fabio,aki cumis,pisis,pelenkás,nyáladzós szép kölök!! Anyuka azt mondta,hogy nem alszik a gyerek máshol csak otthoni környezetben,nekünk sikerült kidönteni:


























Akkor voltunk még a játszótéren is a gyerekekkel,volt aszfaltrajzolás, haribokeresés,kacsa keresés,arcfestés... ő a következő,egy husi egy fickó!





























Egy másik ördög:





























 


Másik cimborám Marvin(nem az aki a képeken van),9 éves és a barátommá fogadtam. Kaptam tőle egy zsiráfot,meg egy ő általa készített Judit betűgyönygökkel kirakott karkötőt,amit azóta is viselek.
Egyik nap beállított anyukájával meg két nővérével és megkérdezték csinálhatnának-e közös fotókat?! Mondom persze. Álltunk,ültünk,bohóckodtunk. Megszeretett azt hiszem. A kedvenc játékunk a Labyrinth volt,imádom azt a játékot. 
Amikor a fotózkodás volt a kollégáim furcsán néztek rám,irigyek voltak,mint a fene. :D Erre én megkérdeztem Barátomtól,szeretne-e közös képet a kollégáimmal?- Azt mondta,nem csak veled. :) Merci,bitte :D Nyertem egy újabb csatát! Azóta verhetetlen vagyok,semmi nem érdekel! Hozzáteszem marha jól is érzem magam bent,minden normalizálódott,jó a hangulat,a nehezén túlestünk! Ezt már kijelenthetem! :) Nóri,ez neked sokat mond,mert amikor beültünk serezni' akkor ezekről a dolgokról rengeteget meséltem! Köszönöm is neked,hogy megoszthattam! Rendben vagyok mindennel,azt hiszem! 

 Akkor Landeckben megvettem első kinti olvasmányomat: Paulo Coelho: Der Zahir címmel. Ez amivel most kitöltöm a szabadidőmet. Érdekes...

 Szombaton délelőtt találkoztam Szabinával(a másik hotelben ugyanazt csinálja,mint én) és Katával és útra keltünk első hegyi kirándulásunkra Lazidba. Serfausban elsétáltunk a zuccavégire' és felszálltunk a felvonóra. :) Az felvitt minket Lazidba és onnan egy majdnem 6 órát túráztunk,de nem mentünk folyamatosan,sokat fotóztunk,meg lábat lógattunk,bolondoztunk.
Elsőre kinéztünk egy túrautat ezt úgy nevezik Murmeltierweg,ahol láttunk kicsi,meg nagy mormotákat is. Az utunk,mászásunk igazából úgy nézett ki,hogy egyik hegyről át a másikra és így tovább... és a Mittelstation-hoz jutottunk vissza,ami egy felvonó megállóval lejjebb van. Nem volt annyira egyszerű,sok sziklás rész,jó cipő fontos,boka,térd,seggfájós másnap. :) Nem tudok mit mondani,páratlan látvány,abszolút nem fáradtam el,mert nyitva volt a szám végig...észre sem vettem,hogy vége. Na jó,lefelé majdnem hatszázszor megdögűtem',mert lefelé rosszabb sokkal menni,féltettem a bokámat,mert egyszer elcsúsztam,de valahogy mégis lábon maradtam esés nélkül,lányok meg kezük a szájuk előtt és ezt mondják: "a kurvaéletbe". Mutatták mögöttem a nagy sziklát ahova ha elesek,akkor valószinű ott maradok :D Mert a fejem pont oda érkezett volna. Na ott én elnevetgéltem,ezek meg szótlanul szörnyűlködtek,eltemettek,pedig élek,meg volt medicopter 117 történet,meg ami kell. Vigyázok,de nem történt meg. Írok..a fene egye meg :S

Volt egy sziklás rész,ahol szintén beparáztattak,mert igencsak nagy szakadék volt,hogy én kitaláltam márpedig én oda kimászok! Ki is másztam,a sok gyerekkori fára mászás előjött. eszembe jutott az oroszlánkirály :D Hülye vagyok,de ANNNYIRA szép volt! Huh Csabi élvezted volna,mint a "dákkstájnt" ;) Gyere már!!!
Visszafelé nehezebb volt visszamászni...na ott féltem egy picit,mert nem tudtam hol mentem le és egy két kő mozgós volt. 

Ezután vártuk a nagy Furglersee-t,hogy majd lesz egy HATALMAS tó,ahol lábat lógathatunk...mentünk,mentünk,mentünk,aztán még mentünk egy kicsit és mentünk és még mindig mentünk,az tartott életben bennünket,mert mentünk :D hogy majd lesz egy szép NAGY tó! Hát amikor megláttuk a telhetetlen formámat megszólaltam: EZÉRT jöttem ennyit,ezért a kis TÓCSÁÉRT!! Egy hatalmas tengerszemet képzelte el :D áááá,na aztán az olyan hideg volt,hogy megváltoztatta a lábam színét is :D Ott volt egy gyönyörű kis patak,szerettem!! Laci barátom azt mondta,jó téma lenne fotózáshoz! ;)
Laci segít nekem kicsit mostanában a fotózás terén,mert nem értek hozzá,szoktunk nézegetni képeket fotósok képeit(ő is az,nagyon ügyes) és talán ad egyfajta szemléletmódot,látnivalót. 3 képemet ki is választotta,amit kicsit megszerkesztett és átküldte nekem. Köszi!! A napokban panaszkodtam neki,hogy itt nem lehet fényképezni,mert mindenhol beleköpnek a levesedbe a felhők. Azt mondja: Ne mondj ilyet a FELHŐ A BARÁTOD!! :D Mondom neki: De tök jó lenne,ha le tudnám fotózni ahogy látszanak a hegyoldalon a felhők árnyékai. Erre ő: NE IDEGESÍTS! :D
Honnan tudjam mi a fehéregyensúly,meg a hosszú záridő és társai,ez olyan fiús dolog,nem értek hozzá! De szeretem aki fotózik,mert látja a szépet...ez olyan tetszős' dolog nekem! :)
A KÉPEKET ITT MEGTALÁLJÁTOK!! <IDE KATTINTS>

 Nem kezdem el ide szerkesztgetni a képeket,marha sok idő is,meg kedvem sincs hozzá,de van itt ízelítő,hol is jártam,akit meg érdekel úgyis megnézi a fenti linket! :)

 

Második:

Harmadik:

Aztán amikor hazaértünk,gyorsan riasztottam tesómat,anyut,hogy nézzétek meg hol jártam,annyira be voltam sózva,hogy rögtön meg akartam mutatni valakinek :D Szegények...bocsesz,tudom sokat beszélek! Bírjátok ti...;)

Este meglepetésbulit csaptunk Timinek mert ma van a születésnapja,de nagyjából mindenki szombaton ért rá. Nóri,Sanyival kitalálta,hogy "összevesznek,ezért Timit majd Sanyi idegesen megkeresi,hogy keressék meg Nórit,addig mi Nórival,Józsival lufikat viszünk,kicsit díszítünk,megérkezik a pezsgő,meg a torta... :) A tortáról ne beszéljünk :D Hát ugye megint alkottam. Az enyém a földre repült...de a poén felszedtem erre Bandi: Erről kell egy fotó! Újra ledobtuk,lefotózta és felszedtük :D:D hülyék...
Akik részt vettek: Timus,Józsi,Bandi,Nóri,Sanyi,Imi,Peti,Reni,Máté-csípem őket!! Mindenki jófej nagyon!!
Amikor felittuk a készletet,elindultunk a Noldiba,fantasztikus diszkóó,én nem tehetek róla nem tetszik,ócska,szar diszkó zene,nem szeretem. Na jóó,volt egy Cyndi Lauper is,hurré,retro :D De jó volt látni Bandiékat,Nóriékat,Timusékat,meg mindenkit! ;) Köszi a meghívást!!

Na egy kicsit a szkájpolásról' : :D
Kár,hogy nem tudtam tesóm meg Dorka fejét lefotózni,de a nyakfájásommal majdnem megszakadtam a nevetéstől! Remélem fogunk még! 
Szabolcs Borsodival a kezében szívatta a fejemet,meg alaposan kifigurázott a nyakam miatt. :D és azt hajtogatta: "Scheiße,sájsze,sájsze" :D
 Aztán még menet közben kitalálta a meggazdagodás lehetőségét itt kint. Wanekkal(kite-os barát) agymenések sorozata lehetett!
Valahogy így hangzott:
"-Csináljunk kint lángosost!
-oliva bifiduszeszenzisszel wanek ajánlásával.
-lángos light kólával normál menübe és sima kólával infarktus menüben
-
pacalos lángos lájt kólával a fitness
-karajjal...
-és bodzás jágkása...sárga hó fantázianévvel!!
-úgy vinnék,mint a cukrot! "

 Tutti befutó :D :D LÖKÖTT vagy! 

A másik szkájpolós huligán Dani. Rengeteget nevettem pénteken...és mert megígértem,hogy kiplakátolom egy jó kis vicces webkamerás képét a fészbúkra',de oda nem fogom,és ide sem :D Pedig majdnem megtettem. Csilla tuti kinevetett volna... 
 A hűtőmágnes még a boltban gondolkodik! :)

Na befejezem,mást nem tudok írni,lehet berendszeresítem a hetente való írást! Jobban esik. :)
Nyugodalmas jó éjszakát Mindenkinek! Gizinek: Borzadályos',álmatlan éjszakát kívánok! :D

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr103055978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása