Hegyikecske

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

A kecske még forgolódik a legelőn

2011.06.17. 00:45 lejudit

 Éjszaka nem tudok elaludni,nappal meg kágyilló' üzemmódban vagyok. Éjjel forgolódok,néha még nem tudom,hol vagyok.Ha el is alszom,felébredek,mintha újra kirándultam volna a gyerekekkel. "Bitte,steh bleiben!(Állj meg!) Auf andere Seite!(Másik oldalra! Stop! Autooo!!Mach bitte die Tür zu!(Csukd be az ajtót!) Kommst du mit?(Jössz?) Gib mir deine Hand!(Add a kezed!)Pipi oder Große?(pisi vagy kaki?) Hör auf bitte!(Fejezd be!) "
Ez normális?! 
Két napja félig délelőttös,félig délutános vagyok...reggelente én nyitottam a gyerekklubban,8-kor ajtónyitás,fertőtlenítés,szellőztetés,felmosás,játékok előkészítése,konyhán összeírni az ebéd és vacsora gyereklistát,italok előkészítése a gyerekeknek(szörp,víz). Majd adminisztrálni. 
Már minden simán megy,legelőször,csak azt felejtettem el,hogy kinyissam az ajtót és a kölkök ott bömböltek az ajtó előtt,amit természetesen én nem hallottam. :D 
Nem tudnak aludni?! :D
Második nap már semmi nem maradt ki. 
Lesz két új munkatársam,az egyik Kata Debrecenből,27 éves nagyon kedves csajszi és lesz még Linda,aki vagy holland vagy német nem emlékszem.
Katával ha tudunk találkozunk vagy bent vagy utána pár percet. Amiben tudok segítek neki. Ami most ma derült ki,hogy az egyik munkatársam 4,5 hónapos terhes,vagyis babát vár,azért ő nem tudni meddig tud velünk dolgozni. Egyre több a gyerek,jövőhéten állítólag 0-2 évesek lesznek sokan. Ma egy órás megbeszélés volt emiatt munka után,hogy ki mivel,hogyan foglalkozzon majd.
A mai napon akadtak problémáim két "szokásos" gyerkőccel. Az egyik 2 a másik 5 éves.(Levin,Joel) Anyuka végtelenül kedves,látszik imádja őket...stb. DE,ma nagyon szem elől tévesztettem őket a vacsora után és anyuka megjött értük... nagyon ciki volt,mert amikor betoppant a kisebbiket a mászóhálósizéban' találtam meg,jó nem volt választás bemásztam érte,de nem akart kijönni. Akkor következett a fogd és vidd a gyereket,mielőtt neki áll sírni! :D
Akkor volt nagy szörnyűlködés,hogy a 2 éves gyerek,hogyan jutott el oda??-hát bevallottam töredelmesen,hogy fogalmam sincs. Na ez letudva,de hol a testvére?? Már hárman kerestük,sehol nincs...kezdtem rettenetesen félni...se fent,sem lent,akkor meglógott? de nem tud kimenni,nem lehetséges. AKKOR HOL VAN???
Kiderült a drága gyermek,lent a wc-ben volt egészen odáig. De miért? Meglátta,hogy a takarítónő be szeretne menni takarítani,befutott előtte,magára zárta az ajtót,hogy ne lássa meg,elvégezte a dolgát és félt kijönni. Nagy nehezen rávették,hogy az ajtót nyissa ki,letolt gatyával állt a wc előtt. (aki mellett nőtt fel kisgyerek,az tudja,hogy a gyerek nem csak ilyenre képes,ki is tud zárni a házból egy teljes családot,úgy,hogy fagyban könyörögnek neki,hogy nyissa ki,az pedig bentről nevet ki mindenkit!) Lásd Titi,Boni,Matyi...:D 

MA nem sokan voltak kora délután,mert X-Trees-afféle kalandparkba mentek kirándulni! Én most nem mehettem,de majd fogok!! Juhúúú...
http://www.x-trees.at

Ma egész nap rajtam lógott a giliszta őrült kiscsaj. Akárhányszor ránézek,eszembe jut,ahogyan megvadul a giliszta láttán. Ha ilyen gyerekem lesz...a szabadban nevelkedik,mint Maugli!! 
Ma azt kérte tőlem,rajzoljak csacsit! A fene sem tud csacsit rajzolni,erre megszólal: "Ez nem is csacsi,hanem egy kutya!" Akkor jött a következő: Rajzoljak zsiráfot! Gondoltam nagy a képzelőerejük a gyerekeknek: fogtam egy nagy lapot megrajzoltam a zsiráf testét,ahogy kell aztán megrajzoltam a hossszúúúú nyakát,de olyan hosszú nyaka lett,hogy nem fért rá a papírra!! :D Hát tehetek én róla,hogy kinyújtotta?? Kiszíneztük,meg a foltok is megvoltak,a fejét meg odaképzelte. Megy ez!! (csak papinak,maminak meg ne mutassa,mert ilyen hülye sincs még egy,mint én) :D 
Igen én vagyok még az,aki szereti is szívatni a kölköket! A kedvencem: Nézd meg ott vagyok-e a másik szobában?!-ez 3 éves korig működik nagyon is jól,akár egymás után többször is!! Próbáljátok ki! ( de csakis szeretetből működik ez) :D


Holnap találkozom Timivel és Józsival,meg ha minden igaz Katával. Ha lesz kedve Timiéknek sétálni vagy cimborálni egyet,akkor kocsma. Találtam egy kricsmit,nna...Intersport az van persze egy csomó,azt többet találtam!!
-Megérkezett a kinti tb kártyám is,elintéztem a bankszámlámat is,itt minden a legnagyobb rendben. :)
EZ FONTOS: Aki kérte a címemet,annak annyi,hogy felejtse el!! Mert ide nem jön levél...
ha írni,küldeni, valamit akartok,akkor levélben megosztom veletek!

Ma végre jó idő volt,de későn végeztem. Nem akar ez nekem összejönni.
A minap kaptam egy kisebb fajta kritikát,ami szerint én nem igazából magamról írok... :)
-A magam vívódásai így vagy úgy előjönnek,de nem is tudnék magamról mit írni. Ez is én vagyok,amik történnek,ahogy megélem őket. Eddig tetszik. 

A kecske most nyugovóra tér...


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyikecske.blog.hu/api/trackback/id/tr682991019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása